  • 1. Data: 2006-05-11 13:20:41
    Temat: [dlugie] Windykacja naleznosci TP SA
    Od: "rolandz" <r...@p...fm>

    Witam,

    Prosze poradzic mi co robic, bo juz nie mam sily do nich...

    W 2003 roku zakwestionowalem pare faktur TP S.A. i nie zaplacilem
    naleznosci. Po roku ciszy zlozylem kolejna reklamacje z prosba o to
    aby wreszcie cos odpowiedzieli... W miedzyczasie przegonilem jedna
    firme windykacyjna...

    Tak wiec w roku 2004 (listopad, grudzien) wciaz nie bylo odpowiedzi i
    zlozylem reklamacje (druga). Odpowiedz przyszla po paru miesiacach i
    byla pozytywna, ale... nie dotyczyla sprawy, tylko faktur wystawionych
    juz po wypowiedzeniu przeze mnie umowy.

    Sierpien 2005... kolejna firma windykacyjna (ta __nabyla__
    wierzytelnosci, mimo, ze nie otrzymalem ani odpowiedzi w sprawie
    reklamowanej, ani tez faktur korygujacych, oraz nabyla __zawyzone__
    sumy!!).

    No i kolejna reklamacja w TP SA... Bez odpowiedzi... Sam przelalem
    kwote jaka uznalem za zasadna. Pod koniec roku 2005 otrzymalem faktury
    korygujace (potwierdzajace moje wszelkie roszczenia)....

    Ale TP SA przelala ta sume do ULTIMO, ktora to zaksiegowala w pierwszej
    kolejnosci odsetki (ja nie dostalem noty odsetkowej do dzis!!!) i dalej
    domaga sie resztu naleznosci + koszty windykacji (!!) + odsetki.

    Dzwonilem do biura federacji konsumenta i powiedzieli mi, ze im sie juz
    nic nie nalezy... Nie jestem pewien, ze to juz koniec. Na dokladke
    ULTIMO regularnie wydzwania do mnie i sie __domaga__. A ja im nie dam
    ani grosza ponad to co im sie nalezy.

    Pytanie, kto zlamal tutaj prawo (TP SA, ULTIMO) - wierzytelnosci byly w
    ogoole wadliwe wg mnie. Ponadto w 2004 roku byl juz przepis mowiacy, ze
    jezeli w ciagu miesiaca nie rozpatrza mojej reklamacji, to zostajje ona
    uznana - tak wlasnie sie stalo! Ponadto ULTIMO dowolnie zarzadza ta
    kwota i to w taki sposob, aby podwyszyc roszczenia. W dodatku zadaja
    poktycia kosztow windykacji wierzytelnosci (wadliwej??).

  • 2. Data: 2006-05-11 18:34:28
    Temat: Re: [dlugie] Windykacja naleznosci TP SA
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

> [...]
    > nic nie nalezy... Nie jestem pewien, ze to juz koniec. Na dokladke
    > ULTIMO regularnie wydzwania do mnie i sie __domaga__. A ja im nie dam
    jak nastepnym razem zadzwonia to uprzedz ze rozwmoa jest nagrywana -
    powtorz co
    powiedzieli w federacji konsumenta. pozniej stwierdz, ze nastepny telefon
    bedzie
    traktowany jako nekanie i zostanie zlozone zawiadomienie do prokuratury

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka