  • 1. Data: 2006-05-11 12:51:52
    Temat: zwrot poniesionych kosztów
    Od: joltur1<j...@w...pl>

    Witam .w 2000r. otrzymaliśmy zgodę na piśmie od właściciela prywatnej kamienicy
    na adaptację strychu.P zakończeniu adaptacji podpisaliśmy umowę najmu
    bezterminową.Obecnie kamienicę odziedziczyła córka i dała wszystkim lokatorom
    wypowiedzenie najmu /3 letnie/.Gdy zwróciliśmy sie do niej czy zwróci nam koszty
    poniesione z adaptacją strychu na które mamy wszystkie rachunki,oraz robociznę
    to oświadczyła że mieliśmy obniżony czynsz o 1zł.od pozostałych lokatorów,o
    czym nie wiedzieliśmy.Więc to się według niej wyrównało.Dlatego proszę o pomoc
    jak mam dalej postępować?Chcę wysłać do niej pismo o zwrot chociaż części
    poniesionych kosztów lecz niewiem jak to napisać bo wolałabym sprawę załatwić
    ugodowo.Dodam jeszcze że ciężko jest sie z nią skontaktować gdyż większość
    czasu przebywa za granicą gdzie mieszka .Więc pismo będę kierować do
    Zrzeszenia które prowadzi jej wszystkie sprawy.A czas wymówienia najmu już
    niedługo się zbliża a musimy kupić sobie jakieś lokum.Proszę o pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-11 23:56:59
    Temat: Re: zwrot poniesionych kosztów
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    joltur1 wrote:
> [...]
    > Zrzeszenia które prowadzi jej wszystkie sprawy.A czas wymówienia najmu już
    > niedługo się zbliża a musimy kupić sobie jakieś lokum.Proszę o pomoc.

    Czemu piszesz tu, a nie pójdziesz do prawnika?