  • 1. Data: 2006-05-11 12:54:21
    Temat: zwrot poniesionych kosztów-ile czasu na odpowiedz?
    Od: joltur1<j...@w...pl>

    Witam.
    Mam jeszcze takie pytanie.Po jakim czasie powinnam dostać od właścicielki
    odpowiedz na moje pismo.Wspomnę ,że minęły już trzy tygodnie.Co mam zrobić
    jeśli wogle nie otrzymam odpowiedzi?.
    Proszę o poradę i pomoc.
    Z góry dziękuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-11 13:00:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    joltur1 napisał(a):
> [...]
    > odpowiedz na moje pismo.Wspomnę ,że minęły już trzy tygodnie.Co mam zrobić

    Właścicielki czego?

    p. m.

  • 3. Data: 2006-05-11 13:02:17
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Użytkownik "joltur1" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedz na moje pismo.Wspomnę ,że minęły już trzy tygodnie.Co mam zrobić

    Fajnie by było jak byś napisał o jakie pismo chodzi ;)

  • 4. Data: 2006-05-12 16:43:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    mvoicem napisał(a) :

    > Właścicielki czego?

    Hmmm... Wydawało mi się, że w tym kraju niewolnictwo jest
    zakazane ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.