  • 1. Data: 2006-05-11 13:20:04
    Temat: Pelnienie funkcji czlonka rady nadzorczej w spni mieszkaniowej
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Witajcie drodzy forumowicze.
    Czy pelnienie funkcji ___czlonka rady nadzorczej spoldzielni
    mieszkaniowej___
    pociaga za soba jakas odpowiedzialnosc ? Sa moze tutaj tacy, ktorzy pelnia
    taka funkcje ?
    Zostalem poproszony o zgode a nie wiem czy sie pakowac w cos takiego.

    pozdrawiam

    --
    Pelos
    http://www.pelos.pl

  • 2. Data: 2006-05-12 10:23:52
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Do niedawna praktycznie nie, a obecnie tak.
    Fonon

  • 3. Data: 2006-05-12 16:45:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Piotr Fonon napisał(a) :
    > Do niedawna praktycznie nie, a obecnie tak.

    Nie wiem, jakie i czy są przepisy nadrzędne, ale może to być
    zawarte w statucie spółdzielni lub innych aktach prawnych tejże
    sp-ni.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 4. Data: 2006-05-15 09:03:59
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Nie wiem, jakie i czy są przepisy nadrzędne, ale może to być zawarte w
    > statucie spółdzielni lub innych aktach prawnych tejże sp-ni.
    Odpowiedzialność karna w statucie - oczywiście nie.