  • 11. Data: 2004-05-07 12:55:33
    Temat: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : prawo glosy maja pracowicy jesli sa w zarzadzie... inni niestety
    niebradzo,
    : chyba, ze w sprawie funduszu socjalnego. Aha, no i pewnie macie prawo do
    : strajku... a szef ma prawo stracic do was zaufanie ;-)

    a czy przypadkiem szef w momencie strajku nie ma prawa do dyscyplinarnego
    zwolnienia? :)

    :
    : --
    : Pozdrawiam,
    : Maras

    P.

  • 12. Data: 2004-05-07 20:44:31
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-05-07 09:53, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > :
    > : no tak... wywalic to bydlo... chcesz telefon do mojego szefa?
    > : chcesz sie zabawic i doniesc?
    > :
    >
    > za donosicielstwo powinno sie wieszac

    Rozumiem, że jak Cię okradną, to na policję tego nie zgłaszasz? A gdy
    okradną sąsiada, a Ty widziałeś złodzieja?

    > alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.

    Poczekaj aż natniesz się na jakiegoś oszusta na Allegro i utopisz
    kilka(naście) setek. Szybko dołączysz do tego grona. Albo się powiesisz,
    bo przecież wcześniej musiałbyś donieść na tego, który Cię oszukał...

    > Mi chodzilo o to ze nie jestes zupelnie wporzadku wobec Twojego szefa,
    > Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys pracy.

    Nie jest w porządku bo planuje "spisek"??? Pytanie brzmiało: czy szef
    może wymagać od pracownika zdawania egzaminów. Gdzie tu widzisz spisek i
    na czym polega to "bycie nie w porządku"?

    --
    Piotrrekk

  • 13. Data: 2004-05-08 10:08:03
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > : no tak... wywalic to bydlo... chcesz telefon do mojego szefa?
    : > : chcesz sie zabawic i doniesc?
    : > :
    : >
    : > za donosicielstwo powinno sie wieszac
    :
    : Rozumiem, że jak Cię okradną, to na policję tego nie zgłaszasz? A gdy
    : okradną sąsiada, a Ty widziałeś złodzieja?

    Nie wiesz co piszesz, zgloszenie na policje faktu poplenia przestepstwa nie
    jest donosicielstwem,

    donosicielstwem jest gdy szukasz osoby po to by ja wpieprzyc, choc tak
    naprawde nic Ci nie zrobila.

    :
    : >
[...]

    natknąłem sie i Allegro go bronilo, a w momencie napisania komentarza
    negatywnego
    gdzie opisalem sytuacje zablokowali mi konto,
    Czemu spytasz? Bo ten kutas calkiem spora prowizje co miesiac im placi.

    :
    : >
[...]

    po mojej odpowiedzi mozna wywynioskowac ze moze, a jezeli sie nie podoba ,
    PA PA

    Pozdrawiam
    P.

  • 14. Data: 2004-05-08 10:18:36
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-05-08 12:08, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

> [...]
    > gdzie opisalem sytuacje zablokowali mi konto,
    > Czemu spytasz? Bo ten kutas calkiem spora prowizje co miesiac im placi.

    W takim razie nie rozumiem, czemu krytykujesz fakt, że jeśli ktoś
    wystawia na Allegro podejrzane aukcje niezgodne z regulaminem, to są one
    zgłaszane do weryfikacji. Nie jest to robione po to by "kogoś
    wpieprzyć", tylko po to, żeby nikt się na takiej aukcji nie naciął. A w
    sytuację, którą opisałeś jestem skłonny uwierzyć, Allegro dba o zysk a
    nie o bezpieczeństwo uczestników aukcji. Dlatego tym bardziej uważam za
    słuszne to, że sami użytkownicy starają się walczyć z przekręciarzami. I
    nie widzę tu żadnego donosicielstwa.

> [...]
    > : na czym polega to "bycie nie w porządku"?
    >
    > po mojej odpowiedzi mozna wywynioskowac ze moze, a jezeli sie nie podoba ,

    Owszem, ale nie za samo zadanie pytania na grupie dyskusyjnej. A właśnie
    to sugerowałeś pisząc, że Ty natychmiast wyrzuciłbyś takiego pracownika.
    A o kodeks pracy zapytać może, czy to też podchodzi pod "spisek"?

    --
    Piotrrekk

  • 15. Data: 2004-05-08 11:48:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
[...]

    taa, np kiedy zostala wystawiona domena windows.pl
    zawiesili aukcje choc bylo to legallne , dziennie mnostwo aukcji wieszja bo
    jakis palant z nudow dosuzkuje sie na kazdej zlamania regulaminu, a bardzo
    czesto
    ten reulamin nie jest lamany.

    Zdaje sie pracujesz w allegro tak? To co mowisz po prostu po nie splywa,
    wystraczy mi chamskie zachowanie allergo wobec mnie, bronienie zlodziei i
    zalosne posty na ich grupie.

    :
    : > : >
[...]
    ,
    : > PA PA
    : >
    :
[...]

    Oczywiscie wywalilbym, zadam zdania pewnych egzaminow, a jaks ie nie podoba
    przykro mi bardzo.
    Nie mam prawa zwolinic? Mam prawo.

    P.

  • 16. Data: 2004-05-08 12:35:06
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-05-08 13:48, Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

> [...]
    > jakis palant z nudow dosuzkuje sie na kazdej zlamania regulaminu, a bardzo

    A potrafisz odróżnić zwykłego użytkownika, który widząc że sprzedający
    kręci, zgłasza to do Allegro, od samego Allegro, które może wieszać
    aukcje, chociaż nie zawsze jest to słuszne?

    > Zdaje sie pracujesz w allegro tak?

    Taaaa ;))))))) Niezły wniosek, pewnie wydedukowałeś to z mojej
    wypowiedzi: "Allegro dba o zysk a nie o bezpieczeństwo uczestników
    aukcji". Przecież to taka świetna reklama dla serwisu ;)))))))))))

    > To co mowisz po prostu po nie splywa,

    Zauważyłem, że nawet chyba nie do końca orientujesz się o czym
    rozmawiamy. Z mojej strony EOT.

    > wystraczy mi chamskie zachowanie allergo wobec mnie, bronienie zlodziei i
    > zalosne posty na ich grupie.

    Grupa nie jest ich, tylko na ich temat. Przejawy chamskiego zachowania
    Allegro sam widziałem, natomiast nadal nie wiem, w jaki sposób doszedłeś
    do wniosku, że grupa alt.pl.allegro jest grupą konfidentów. Ale mniejsza
    o to, pewnie odpowiesz mi, że wszystko po Tobie spływa...

> [...]
    > :
    >
    > Oczywiscie wywalilbym, zadam zdania pewnych egzaminow, a jaks ie nie podoba

    I znów się kłania brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Może
    spróbuję jaśniej:

    1. "Owszem" na początku mojej odpowiedzi oznacza, że jeśli chodzi o
    możliwość zwolnienia pracowników, w wypadku odmowy zdania egzaminu
    przyznałem Ci rację.
    2. Następnie zapytałem, czy uważasz za słuszne zwolnienie pracowników,
    za samo zadanie pytania na temat egzaminów na grupie dyskusyjnej.
    Zaczynasz to dostrzegać???
    Tak czy inaczej, z mojej strony to koniec rozmowy.

    --
    Piotrrekk

  • 17. Data: 2004-05-08 13:05:07
    Od: "Marek" <s...@g...pl>

    nie widzialem nigdy zebys odzywal sie na alt.pl.allegro, wiec nie wiem po
    czym wnioskujesz poziom stalych grupowiczy

    --
    pzdr marek

    gg: 5333321 tlen:ambrosious

  • 18. Data: 2004-05-08 13:15:14
    Od: "rzar" <r...@g...pl>

    Grupowicz(ka) *Przemyslaw Rokicki* napisał(a):

    > alt.pl.allegro , swiat konfidentow

    Witam Grupę pl.soc.prawo. Mam nadzieję, że macie jakieś możliwości
    oddziaływania na swoich grupowiczów.
    Chciałem Wam powiedzieć, że ten burak-autor powyższego posta obraża mnie.
    To tyle

    --
    Pozdrawiam wszystkich oprócz Przemyslawa Rokickiego
    Rumcajs(TradeMark)

  • 19. Data: 2004-05-08 13:23:28
    Od: "rzar" <r...@g...pl>

    Grupowicz(ka) *Marek* napisał(a):
    > nie widzialem nigdy zebys odzywal sie na alt.pl.allegro, wiec nie wiem po
    > czym wnioskujesz poziom stalych grupowiczy

    Coś mi świta.
    Jakiś nerwowy koleś.
    Generował na a.p.a. jakieś bzdury.

    Rumcajs(TradeMark)

  • 20. Data: 2004-05-10 13:22:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
    : >
[...]

    sluchaj, co innego jak uzytkownik zobaczy i naprawde to bedzie cos zlego a
    co innego jak jakis ciec siedzio caly dzien na stronie i przypeprza sie do
    byle gowna,
    posiedz na tej durnej (bo inaczej nie mozna nazwac) grupie i sobie poczytaj
    co tam wypisuja.

    :
    : >
[...]

    :)

    : > wystraczy mi chamskie zachowanie allergo wobec mnie, bronienie zlodziei
    : > zalosne posty na ich grupie.
    :
[...]

    znasz slowo konfident? Poczytaj kilka postow n tej grupie to bedziesz
    wiedziec o co mi chodzi.

    :
[...]

    z spospobu zadania pytania mozna wywnioskowac ze pracowanik chce napsocic
    pracowcy, takze podtrzymuje moje zdanie.
    Jezeli zobacze zobaczylbym ze ktos cos knuje przeciw mnie, zareagowal bym,
    paragraf zawsze sie znajdzie.

    : Tak czy inaczej, z mojej strony to koniec rozmowy.
    :
    z mojej tez