  • 1. Data: 2004-05-06 09:54:43
    Temat: Zastępstwo koleżeńskie
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Na jakiej podstawie zatrudniona na podstawie stosunku pracy sprzedawczyni
    może powierzyć na jakiś krótki czas swoje obowiązki koleżance (musi wyjść do
    urzędu), jeżeli koleżanka akurat tego dnia wg grafiku miała mieć wolne?
    Pracę wykonuje ktoś inny, a wynagrodzenie otrzymuje ktoś inny. Czy musi o
    tym powiadomić pracodawcę i czy ten może bez ryzyka w razie wypadku się
    zgodzić?

  • 2. Data: 2004-05-06 13:38:34
    Temat: Re: Zastępstwo koleżeńskie
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Pracę wykonuje ktoś inny, a wynagrodzenie otrzymuje ktoś inny. Czy musi o
    > tym powiadomić pracodawcę i czy ten może bez ryzyka w razie wypadku się

    Harmonogram czasu pracy ustala pracodawca i w czasie pracy pracodawca
    odpowiada za pracownika a pracownik ma się znajdować w miejscu pracy lub
    innym miejscu wskazanym przez pracodawcę.
    Zamiar opuszczenia stanowiska pracy bezwzględnie ma być poprzedzony zgodą
    pracodawcy.
    Wg mnie jest to naruszenie przez pracownika podstawowych obowiązków
    pracowniczych .. pracownika należy wywalić na zbity pysk z pracy
    ma on tyle możliwości uzyskania wolnego, że takie postępowanie jest kary
    godne

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2004-05-06 14:43:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracowniczych .. pracownika należy wywalić na zbity pysk z pracy
    > ma on tyle możliwości uzyskania wolnego, że takie postępowanie jest kary

    Zgodzę się z powyższym, choć uważam, że naruszenie nie jest aż tak rażące,
    by wywalać dyscyplinarnie. No chyba, ze w sklepie pozostała przypadkowa
    osoba nie zatrudniona. To w takim wypadku naraża to pracodawcę na poważne
    konsekwencje związane choćby z przypadkową kontrolą.