  • 21. Data: 2004-05-10 13:23:01
    Temat: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : nie widzialem nigdy zebys odzywal sie na alt.pl.allegro, wiec nie wiem po
    : czym wnioskujesz poziom stalych grupowiczy

    bo od 2 miesiecy (okolo) przestalem, znudzilo mi sie.

    po za tym czy dostrzegasz roznice miedzy pisaniem a czytaniem?

    P.

  • 22. Data: 2004-05-10 13:25:31
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > alt.pl.allegro , swiat konfidentow
    :
    : Witam Grupę pl.soc.prawo. Mam nadzieję, że macie jakieś możliwości
    : oddziaływania na swoich grupowiczów.

    musisz sie zglosic do prezesa Arnolda :-)

    : Chciałem Wam powiedzieć, że ten burak-autor powyższego posta obraża mnie.
    : To tyle
    :

    Podziwiam Twa glupote. W zdaniu w ktorym oznajmiasz ze Cie obrazam
    zamieszczasz slowo burak.

    P.

  • 23. Data: 2004-05-21 10:15:48
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys
    pracy.

    Hue hue hue a ty nie zapominaj, ze gdyby nie pracownicy szefcio nie mialby
    firmy.