  • 1. Data: 2004-05-06 08:44:03
    Temat: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

    witam

    jak w temacie...
    twierdzi, ze nie wazne co umiemy, tylko on chce papierki.
    dal nam dwa tygodnie na nauke i zdanie egzaminow i nie mamy prawa
    glosu.

    mozna tak? :-/

    jr

  • 2. Data: 2004-05-06 09:00:32
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    zmusic nie moze, ale tez nie musi Wam dawac zatrudnienia.

    Porabane pytania. Otwieram dzialalnosc, z dobrej woli, placac przy tym spore
    pieniazki zatrudniam inna osobe i ona takie pierdoly wypisuje, nie musi
    przeciez
    pracowac u mnie, moze zyc na zasilku.

    P.

  • 3. Data: 2004-05-06 16:44:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > Porabane pytania. Otwieram dzialalnosc, z dobrej woli, placac przy tym spore
    > pieniazki zatrudniam inna osobe i ona takie pierdoly wypisuje, nie musi
    > przeciez pracowac u mnie, moze zyc na zasilku.

    Ale - z tego co zrozumiałem - JR i jeszcze ktoś pracują już jakiś czas u
    danego pracodawcy, a ów pracodawca - mimo iż na podstawie wyników ich
    pracy wie, co potrafią, domaga się poświadczenia tych umiejętności na
    papierze.

    IMHO bez sensu - to tak, jakby biuro tłumaczeń, z którym współpracuję od
    lat i współpraca się ukłąda OK (zastrzeżeń do jakości tłumaczeń nie ma),
    zaczęło się ode mnie domagać zrobienia FCE.

  • 4. Data: 2004-05-06 19:33:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    nie zmienia to faktu ze gdy sie nie podoba mozna prace zmienic a nie
    dzialac na szkode czlowieka ktory "daje" na jego utrzymanie.
    Zeby mial jakis konkretny powod...

    :
    : IMHO bez sensu - to tak, jakby biuro tłumaczeń, z którym współpracuję od
    : lat i współpraca się ukłąda OK (zastrzeżeń do jakości tłumaczeń nie ma),
    : zaczęło się ode mnie domagać zrobienia FCE.

    zdarza sie, ale co masz pytac sie na grupie o tematyce prawnej jak tu szefa
    udupic. Proces mu wytoczycv czy co? Gdybym prowadzil firme , zatrudnial
    ludzi
    i zobaczyl ze ktos planuje taki "spisek" przeciw mnie, wylecialby nastepnego
    dnia.

    P.

  • 5. Data: 2004-05-07 07:33:49
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

    On Thu, 6 May 2004 21:33:57 +0200, "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote:

> [...]
    >ludzi i zobaczyl ze ktos planuje taki "spisek" przeciw mnie, wylecialby nastepnego

    no tak... wywalic to bydlo... chcesz telefon do mojego szefa?
    chcesz sie zabawic i doniesc?

    jr

  • 6. Data: 2004-05-07 07:53:29
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : no tak... wywalic to bydlo... chcesz telefon do mojego szefa?
    : chcesz sie zabawic i doniesc?
    :

    za donosicielstwo powinno sie wieszac

    alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.

    Mi chodzilo o to ze nie jestes zupelnie wporzadku wobec Twojego szefa,
    Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys pracy.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-05-07 11:56:55
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

    On Fri, 7 May 2004 09:53:29 +0200, "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote:

    >alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.

    szybko oceniasz ludzi w dodatku ich nie znajac.
    pytanie skad znasz te grupy ;-) zapraszasz do siebie?

    >Mi chodzilo o to ze nie jestes zupelnie wporzadku wobec Twojego szefa,
    >Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys pracy.

    wszystko wyczytales sobie z jednego pytania, chociaz nic o mnie nie
    wiesz, nie znasz dokladnie sytuacji ani mojego stanowiska w tej
    sprawie.

    jr

  • 8. Data: 2004-05-07 12:23:36
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    wiadomości news:c7dq0t$1q69$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > lat i współpraca się ukłąda OK (zastrzeżeń do jakości tłumaczeń nie ma),
    > zaczęło się ode mnie domagać zrobienia FCE.

    To chyba całkiem normalne. Pracodawca domaga się ciągłego doskonalenia
    kadry. Pozyskiwanie pewnych zleceń wymaga też wykazywania się kadry różnymi
    certyfikatami. W przetargach jest to pisane wprost. Być może forma też chce
    wystąpić o jakiś certyfikat i musi wykazać się posiadaniem pracowników z
    papierami. Formą kieruje szef i wg. jego widzi-mi-się może sobie wyznaczać
    jej cele - także cele kadrowe. Popatrz na oświatę... nawet ustawowo takie
    wymagania się wprowadza... coś nie kumam tego problemu. Jeśli masz
    umiejętności to co za problem z egzaminem ? IMO szef ma pełne prawo i basta.
    --
    Pozdrawiam,
    Maras

  • 9. Data: 2004-05-07 12:26:05
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "JR" <r...@p...pl_WYKASUJ> napisal w wiadomosci
    > dal nam dwa tygodnie na nauke i zdanie egzaminow i nie mamy prawa
    > glosu.

    prawo glosy maja pracowicy jesli sa w zarzadzie... inni niestety niebradzo,
    chyba, ze w sprawie funduszu socjalnego. Aha, no i pewnie macie prawo do
    strajku... a szef ma prawo stracic do was zaufanie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Maras

  • 10. Data: 2004-05-07 12:53:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : >alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.
    :
    : szybko oceniasz ludzi w dodatku ich nie znajac.
    : pytanie skad znasz te grupy ;-) zapraszasz do siebie?

    nie, ja na tej grupie troche szumu narobilem, i od tej pory tam dosc czesto
    padaja slowa "konfident" :)
    A grupa jest o ALlegro, wiec nie moja.

    :
[...]

    ja tylko napisalem ze lecza mnie tego typu donosy, skoro Twoja sytuacja jest
    jakos szczegolnie wyjatkowa
    to najlepiej ja opisz, przeciez nikt nie bedzie zgadywac o co chodzi.

    :
    : jr

    P.