  • 1. Data: 2004-05-06 06:37:17
    Temat: Śmierć strony umowy a jej ważność
    Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl>

    Witam

    Pierwszy raz zaglądam na te grupę i jeszcze nie znam zwyczajów tu
    obowiązujących ale życie mnie zmusiło...
    W czym rzecz ?

    Niedawno zmarła moja mama. Nie wiem jeszcze co zrobię z mieszkaniem ale
    postanowiłem odłączyć telefon i kablówkę. W TP SA wypełniłem stosowny
    formularz, załączyłem ksero aktu zgonu i... już (tzn. pewnie zapłacę
    abonament za maj jak znam bezwładność tego molocha). Dopiero przy próbie
    odłączenia kablówki zrobił się problem. W/g pani z Biura Obsługi Klienta
    zgłaszanie chęci "odłączenia się" odbywa się tylko _przed_końcem_miesiąca_
    (mama zmarła 30.04). Tzn. mam zapłacić opłatę za "kablówkę" za maj i z
    dowodem wpłaty zgłosić się przed końcem maja w celu "odłączenia się". Ja nie
    czuję się stroną umowy, która przecież zawierała moja już niestety nieżyjąca
    mama. A co będzie jeśli dam sobie spokój z "kablówka" ? Będą ścigać ; za
    zaległe opłaty i odsetki ; mnie czy potencjalnego nabywcę/dzierżawcę
    mieszkania ? A może wysłać listem poleconym prośbę (z kopią aktu zgony) o
    odłączenie "kabla" do siedziby firmy ?

    Nie chodzi o te parę złotych ale jakoś ostatnio na brak logiki wyczulony
    jestem.... ;-)

    Pozdrawiam

    "Jadarek" - Dariusz Kral
    d...@p...onet.pl