    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Date: Sat, 8 May 2004 12:08:03 +0200

    : > : no tak... wywalic to bydlo... chcesz telefon do mojego szefa?
    : > : chcesz sie zabawic i doniesc?
    : > :
    : >
    : > za donosicielstwo powinno sie wieszac
    :
    : Rozumiem, że jak Cię okradną, to na policję tego nie zgłaszasz? A gdy
    : okradną sąsiada, a Ty widziałeś złodzieja?

    Nie wiesz co piszesz, zgloszenie na policje faktu poplenia przestepstwa nie
    jest donosicielstwem,

    donosicielstwem jest gdy szukasz osoby po to by ja wpieprzyc, choc tak
    naprawde nic Ci nie zrobila.

    :
    : >
    : > alt.pl.allegro , swiat konfidentow, cos w sam raz dla Ciebie.
    :
    : Poczekaj aż natniesz się na jakiegoś oszusta na Allegro i utopisz
    : kilka(naście) setek. Szybko dołączysz do tego grona. Albo się powiesisz,
    : bo przecież wcześniej musiałbyś donieść na tego, który Cię oszukał...

    natknąłem sie i Allegro go bronilo, a w momencie napisania komentarza
    negatywnego
    gdzie opisalem sytuacje zablokowali mi konto,
    Czemu spytasz? Bo ten kutas calkiem spora prowizje co miesiac im placi.

    :
    : >
    : > Mi chodzilo o to ze nie jestes zupelnie wporzadku wobec Twojego szefa,
    : > Kazdemu czasem odwala, ale nie zapominaj ze gdyby nie on nie mialbys
    pracy.
    : >
    : Nie jest w porządku bo planuje "spisek"??? Pytanie brzmiało: czy szef
    : może wymagać od pracownika zdawania egzaminów. Gdzie tu widzisz spisek i
    : na czym polega to "bycie nie w porządku"?

    po mojej odpowiedzi mozna wywynioskowac ze moze, a jezeli sie nie podoba ,
    PA PA

    Pozdrawiam
    P.