  • 1. Data: 2004-05-06 05:47:27
    Temat: Wniosek o stwierdzenie nabycia spadku
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi do mojego poprzedniego pytania. Uzbrojony w
    nabyta wiedze zadzwonilem do sadu rejonowego, zeby potwierdzic jakie
    dokumenty beda mi potrzebne.
    Tam tez pani mi wyluszczyla, ze nie ma gotowych drukow pozwalajacych na
    zlozenie wniosku o stwierdzenie nabycia spstku i ze musze sobie taki wniosek
    sam napisac.

    Czy w internecie mozna znalezc przyklad takiego wnisuku lub moze ktos moglby
    mi podeslac cos na wzor.

    Z gory dziekuje
    Janusz

  • 2. Data: 2004-05-06 12:44:30
    Temat: Re: Wniosek o stwierdzenie nabycia spadku
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    > sam napisac.
    >
    > Czy w internecie mozna znalezc przyklad takiego wnisuku lub moze ktos moglby

    jeszcze nie masz? Mogę podesłać wzór z LEXA

    pozdrawiam
    Karol

  • 3. Data: 2004-05-06 18:39:24
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Thu, 6 May 2004 07:47:27 +0200,
    "Janusz" <e...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]

    W Krakowie wzór takiego wniosku wisi na korytarzu sądowym w gablotce. Może w twoim
    sądzie też taki
    przykład dali.

    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2004-05-08 10:58:08
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wniosek
    > sam napisac.
    >
    > Czy w internecie mozna znalezc przyklad takiego wnisuku lub moze

    Najpierw poczytaj:

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Spadki/spis_t
    resci.html

    a wzorow wniosku na sieci jest sporo, przykladowo:

    http://prawo.interia.pl/wzory/pisma?aid=6775&s=13

    http://www.google.pl/search?q=cache:qp5uEV9gcqEJ:www
    .oferty.net/prawo/doce/umowy/Wniosek%2520o%2520dzia%
    25B3%2520spadku.doc+wniosek+o+stwierdzenie+nabycia+s
    padku&hl=pl

    http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/start.asp

    tutaj gotowy formularz w wordzie:
    http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/formularze/wnio
    sek_o_stwierdzenie_praw_do_spadku.doc

    tutaj masz wysokosc oplaty:
    http://www.lodz.so.gov.pl/oplaty

    no a poza tym to

    http://www.google.pl/search?q=wniosek+o+stwierdzenie
    +nabycia+spadku&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-