  • 1. Data: 2004-05-06 08:41:01
    Temat: badanie lekarskie konieczne do podjęcia pracy
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Gdzie sie coś takiego robi i na czyj koszt ?

    Wiem że lekarz musi miec uprawnienia związane z medycyną pracy i domyślam się że duże
    zakłady mają
    ,,swoich'' lekarzy do których podsyłają nowozatrudnianych pracowników. A co w
    przypadku małej 3
    osobowej firemki ? Czy właściciel musi wynaleźć i opłacić takiego lekarza, czy też
    wszystko musi
    pozałatwiać na własną rękę nowozatrudniany ?

    Proszę o odpowiedź jeśli ktoś wie...

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-05-06 12:41:08
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    co w przypadku małej 3
    > osobowej firemki ? Czy właściciel musi wynaleźć i opłacić takiego lekarza,

    Można tak.

    > czy też wszystko musi
    > pozałatwiać na własną rękę nowozatrudniany ?

    Mozna i tak. Ale przyjmowany pracownik dostarcza faktury za badanie, i firma
    placi.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 3. Data: 2004-05-06 14:05:49
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl>

    > Mozna i tak. Ale przyjmowany pracownik dostarcza faktury za badanie, i
    firma
    > placi.

    No właśnie. Ale czy firma musi zwrócić koszty badania czy nie ?

  • 4. Data: 2004-05-06 14:35:24
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c7dgnm$i3p$1@news.onet.pl...

    > firma
    >
    > No właśnie. Ale czy firma musi zwrócić koszty badania czy nie ?

    Oczywiscie, to wynika z Kodeksu Pracy. Art 229 par. 6.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 5. Data: 2004-05-06 15:46:46
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl>

    > Oczywiscie, to wynika z Kodeksu Pracy. Art 229 par. 6.

    Serdeczne dzięki. To znaczy, że pracodawca mojej żony niezgodnie z prawem
    obciążył ją kosztami badań lekarskich.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Doniczka

  • 6. Data: 2004-05-06 19:59:40
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c7dmkv$hej$1@news.onet.pl...

    > Serdeczne dzięki. To znaczy, że pracodawca mojej żony niezgodnie z prawem
    > obciążył ją kosztami badań lekarskich.

    Dokladnie. Najpierw po dobroci poproscie o zwrot naleznosci. jesli nie
    poskutkuje to do PIPy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi