    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Date: Mon, 10 May 2004 15:22:16 +0200

    : >
    : > taa, np kiedy zostala wystawiona domena windows.pl
    : > zawiesili aukcje choc bylo to legallne , dziennie mnostwo aukcji wieszja
    bo
    : > jakis palant z nudow dosuzkuje sie na kazdej zlamania regulaminu, a
    bardzo
    : > czesto
    : > ten reulamin nie jest lamany.
    :
    : A potrafisz odróżnić zwykłego użytkownika, który widząc że sprzedający
    : kręci, zgłasza to do Allegro, od samego Allegro, które może wieszać
    : aukcje, chociaż nie zawsze jest to słuszne?

    sluchaj, co innego jak uzytkownik zobaczy i naprawde to bedzie cos zlego a
    co innego jak jakis ciec siedzio caly dzien na stronie i przypeprza sie do
    byle gowna,
    posiedz na tej durnej (bo inaczej nie mozna nazwac) grupie i sobie poczytaj
    co tam wypisuja.

    :
    : >
    : > Zdaje sie pracujesz w allegro tak?
    :
    : Taaaa ;))))))) Niezły wniosek, pewnie wydedukowałeś to z mojej
    : wypowiedzi: "Allegro dba o zysk a nie o bezpieczeństwo uczestników
    : aukcji". Przecież to taka świetna reklama dla serwisu ;)))))))))))

    :)

    : > wystraczy mi chamskie zachowanie allergo wobec mnie, bronienie zlodziei
    : > zalosne posty na ich grupie.
    :
    : Grupa nie jest ich, tylko na ich temat. Przejawy chamskiego zachowania
    : Allegro sam widziałem, natomiast nadal nie wiem, w jaki sposób doszedłeś
    : do wniosku, że grupa alt.pl.allegro jest grupą konfidentów. Ale mniejsza
    : o to, pewnie odpowiesz mi, że wszystko po Tobie spływa...

    znasz slowo konfident? Poczytaj kilka postow n tej grupie to bedziesz
    wiedziec o co mi chodzi.

    :
    : 1. "Owszem" na początku mojej odpowiedzi oznacza, że jeśli chodzi o
    : możliwość zwolnienia pracowników, w wypadku odmowy zdania egzaminu
    : przyznałem Ci rację.
    : 2. Następnie zapytałem, czy uważasz za słuszne zwolnienie pracowników,
    : za samo zadanie pytania na temat egzaminów na grupie dyskusyjnej.
    : Zaczynasz to dostrzegać???

    z spospobu zadania pytania mozna wywnioskowac ze pracowanik chce napsocic
    pracowcy, takze podtrzymuje moje zdanie.
    Jezeli zobacze zobaczylbym ze ktos cos knuje przeciw mnie, zareagowal bym,
    paragraf zawsze sie znajdzie.

    : Tak czy inaczej, z mojej strony to koniec rozmowy.
    :
    z mojej tez