    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy pracodawca moze zmusic do zdawania egzaminow?
    Date: Sat, 8 May 2004 13:48:39 +0200

    : >
    : > natknąłem sie i Allegro go bronilo, a w momencie napisania komentarza
    : > negatywnego
    : > gdzie opisalem sytuacje zablokowali mi konto,
    : > Czemu spytasz? Bo ten kutas calkiem spora prowizje co miesiac im placi.
    :
    : W takim razie nie rozumiem, czemu krytykujesz fakt, że jeśli ktoś
    : wystawia na Allegro podejrzane aukcje niezgodne z regulaminem, to są one
    : zgłaszane do weryfikacji. Nie jest to robione po to by "kogoś
    : wpieprzyć", tylko po to, żeby nikt się na takiej aukcji nie naciął. A w
    : sytuację, którą opisałeś jestem skłonny uwierzyć, Allegro dba o zysk a
    : nie o bezpieczeństwo uczestników aukcji. Dlatego tym bardziej uważam za
    : słuszne to, że sami użytkownicy starają się walczyć z przekręciarzami. I
    : nie widzę tu żadnego donosicielstwa.

    taa, np kiedy zostala wystawiona domena windows.pl
    zawiesili aukcje choc bylo to legallne , dziennie mnostwo aukcji wieszja bo
    jakis palant z nudow dosuzkuje sie na kazdej zlamania regulaminu, a bardzo
    czesto
    ten reulamin nie jest lamany.

    Zdaje sie pracujesz w allegro tak? To co mowisz po prostu po nie splywa,
    wystraczy mi chamskie zachowanie allergo wobec mnie, bronienie zlodziei i
    zalosne posty na ich grupie.

    :
    : > : >
    : > : Nie jest w porządku bo planuje "spisek"??? Pytanie brzmiało: czy szef
    : > : może wymagać od pracownika zdawania egzaminów. Gdzie tu widzisz spisek
    : > : na czym polega to "bycie nie w porządku"?
    : >
    : > po mojej odpowiedzi mozna wywynioskowac ze moze, a jezeli sie nie podoba
    ,
    : > PA PA
    : >
    :
    : Owszem, ale nie za samo zadanie pytania na grupie dyskusyjnej. A właśnie
    : to sugerowałeś pisząc, że Ty natychmiast wyrzuciłbyś takiego pracownika.
    : A o kodeks pracy zapytać może, czy to też podchodzi pod "spisek"?
    :

    Oczywiscie wywalilbym, zadam zdania pewnych egzaminow, a jaks ie nie podoba
    przykro mi bardzo.
    Nie mam prawa zwolinic? Mam prawo.

    P.