  • 1. Data: 2005-06-15 16:10:38
    Temat: czy moge oddać towar w sklepie
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Dziewczyna kupiła mi dzsiaj t-shirta, i nawet sie umówiła że jak
    nie bedzie pasowac to moge oddać.
    Przychodze do sklepu za 5 godzin i mówie że chce oddać bo mi sie nie
    podoba.
    Pyta mnie czy bylo ustalone-= mówie- TAK- ale żadna ze sprzedających
    tego nie potwierdziła- z ironią przyjeła w końcu bluzke, i zwróciła
    kase.Chociaż dopwiedziała- że to ostatni raz.
    Chciałbym sie jednak dowiedzieć jakie sa moje prawa ? Czy moge z
    kazdym sklepe oddać towar? nawet jezeli jest pełnowartościowy, ? Do
    jakiego czasu ? Jaka mniej wiecej ustrawa to reguluje ? i na kogo sie
    moge ew powołać jakby nie chcieli przyjąć, ew kim ich moge
    "postraszyć" ?

    --
    ..::Pawel

  • 2. Data: 2005-06-15 16:14:07
    Temat: Re: czy moge oddać towar w sklepie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pawel wrote:
> [...]
    > jakiego czasu ? Jaka mniej wiecej ustrawa to reguluje ? i na kogo sie
    > moge ew powołać jakby nie chcieli przyjąć, ew kim ich moge

    Nie ma czegoś takiego jak zwrot towaru.
    To, że przyjęła to jej dobra wola.

  • 3. Data: 2005-06-15 16:17:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

    [ciach]

    > jakiego czasu ? Jaka mniej wiecej ustrawa to reguluje ? i na kogo sie
    > moge ew powołać jakby nie chcieli przyjąć, ew kim ich moge
    > "postraszyć" ?

    Postrasz ich, że poskarżysz się mamusi.

  • 4. Data: 2005-06-16 18:47:48
    Od: "Ami" <g...@v...pl>

    Jaka mniej wiecej ustrawa to reguluje ? i na kogo sie
    > moge ew powołać jakby nie chcieli przyjąć, ew kim ich moge
    > "postraszyć" ?

    Podziękować a nie postraszyć.

    AmiDecr