  • 1. Data: 2005-06-15 14:28:25
    Temat: Chca wprowadzic oplaty za kompy:(
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Na podobienstwo abonamentu RTV.
    Kompy, palmtopy, komorki i takie tam media.
    komus sie w d....pop.....:(

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 2. Data: 2005-06-15 14:34:00
    Temat: Re: Chca wprowadzic oplaty za kompy:(
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > Kompy, palmtopy, komorki i takie tam media.
    > komus sie w d....pop.....:(

    Gdzie , co jak ? Jezus maria, cukier znów podrożeje ;(

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 3. Data: 2005-06-15 14:42:46
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    W nowym Komputer Swiat cos tam pisza ze ktos cos tam robi na ten temat , no
    i na www.krrit.gov.pl tez cos jest napisane na ten temat.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 4. Data: 2005-06-15 15:37:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > W nowym Komputer Swiat cos tam pisza ze ktos cos tam robi na ten temat , no
    > i na www.krrit.gov.pl tez cos jest napisane na ten temat.

    No nic, trzeba robić zapasy cukru.

  • 5. Data: 2005-06-15 16:08:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Na podobienstwo abonamentu RTV.

    Jejku jejku, a masz jeszcze jakies równie aktualne newsy? Np ze mamy
    czerwiec, albo cos w tym stylu?

    HaNkA

  • 6. Data: 2005-06-15 16:24:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jacek23" <j...@p...pl> writes:

    > Na podobienstwo abonamentu RTV.
    > Kompy, palmtopy, komorki i takie tam media.

    Abonament na Internet -- MSZ bardzo sensowne rozwiązanie.
    Pieniędzmi z takiego abonamentu będzie można wspierać
    publiczne, niekomercyjne, polskie portale internetowe
    (na podobieństwo telewizji publicznej).

  • 7. Data: 2005-06-15 16:31:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Abonament na Internet -- MSZ bardzo sensowne rozwiązanie.
    > Pieniędzmi z takiego abonamentu będzie można wspierać
    > publiczne, niekomercyjne, polskie portale internetowe
    > (na podobieństwo telewizji public

    nie wiem jak ty, ale ja place miesiecznie 50 zl abonamentu,

    P.

  • 8. Data: 2005-06-15 16:32:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Abonament na Internet -- MSZ bardzo sensowne rozwiązanie.
    > Pieniędzmi z takiego abonamentu będzie można wspierać
    > publiczne, niekomercyjne, polskie portale internetowe
    > (na podobieństwo telewizji publicznej).

    Nie dość, że cholerny komunista, to jeszcze naiwniak...

    Myślisz, że to by poszło na jakiś sensowny cel? I tak by to wessała
    bezdenna Dziura Budżetowa (albo np. minister potrzebowałby nowej
    bajeranckiej limuzyny czy gajerka od Armaniego).

  • 9. Data: 2005-06-15 16:43:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    > naskrobał/a w news:d8pl56$9dv$1@inews.gazeta.pl:

    > Ale to nie miałby być abonament za internet, tylko abonament za "manie"
    > możliwości oglądania TVP, czy słuchania PR.
    > Oficjalne sprostowania są na stronie KRRIT.

    nie mow

  • 10. Data: 2005-06-15 16:54:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nie dość, że cholerny komunista, to jeszcze naiwniak...

    Najlepsze jest to:

    W "Strategii" chodzi jedynie o to, aby działania, realizowane dotąd
    w ograniczonej skali, nabrały rozmachu odpowiadającego skali problemów,
    jakie wiążą się z nadużywaniem wolności w Internecie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com