  • 1. Data: 2005-06-15 15:13:49
    Temat: zus kiedy wypłac i
    Od: tomek<e...@o...pl>

    Zatrudbiłem pracownika który był wczesniej na rencie rechabilitacyjnej lekarz
    ozecznik stwierdził ze jest zdolnyy do pracy
    został u mnie zatrudniony w na pełnym etacie po 40 dniach pracy rozchorował sie i
    jest do dzisiaj na L4 za pierwsze 33 dni ja wyplacałem mu chorobowe.Zatrudnienie
    było od 15 stycznia 05
    po pewnym czasie pracownik otrzymal pismo o wstrzymanu wypłaty zasiłku ze
    wzgledu na kontrole a ja jako pracodawa miałem przeprowadzona kontrole z ZUSU
    po otrzymniu protokołu pokontrolnego okazało sie ze jest wszystko w porzadku a
    pracownik do tej pory nie otrzymal pieniędzy ani ecyzji
    teraz moje pytanie czy Zus moze wsrzymac wypłate zasiłku i na jakiej podstawie
    prawnej czy ktos z was miał podobny pprzypadek

    -> http://usenet.pomocprawna.info