  • 1. Data: 2005-06-15 14:44:38
    Temat: Wstrzymanie wyplaty wynagrodzenia
    Od: "Krzychu" <b...@o...pl>

    Skonczyl mi sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia, w trakcie ktorego
    pracodawca obcinal mi pensje.
    W umowie mialem zapisane 1000 + premia i wlasnie z tej premii obcinal w
    porownaniu z miesiacami sprzed wypowiedzenia, dlatego nie mozna sie do tego
    przyczepic.
    Troche mnie to wkurzylo, szczegolnie ze odmowil zaplaty ostatniej pensji do
    czasu rozliczenia sie z USTNEJ umowy o zwrot kasy za studia, na ktore w
    trakcie stosunku pracy uczeszczalem.
    Z uwagi na nieczyste zagrywki nie mam ochoty tej kasy oddawac.
    Co z tym najlepiej zrobic?

  • 2. Data: 2005-06-15 16:08:24
    Temat: Re: Wstrzymanie wyplaty wynagrodzenia
    Od: Anna <a...@w...pl>

    Krzychu napisał(a):
> [...]
    > trakcie stosunku pracy uczeszczalem.
    > Z uwagi na nieczyste zagrywki nie mam ochoty tej kasy oddawac.

    Popatrz w umowędo kiedy miałeś mieć wypłacaną pensję jak np do 10
    każdego miesiaca to idziesz do PIP, oni robią nalot, sprawdzają każą
    wysłac pieniądze i wlepiaja gosciowi karę. A czy ty będziesz
    podtrzymywał fakt zaistnienia ustnej umowy to Twoja sprawa. Czy szef
    taką umowę moze ci udowodnić? A z premiami i prowizjami to tak bywa. Jak
    skończyła mi się umowa to w ostatniej pensji nie dostałam też takiej
    premii ( która wcześniej miała być traktowana ja stały element pensji).
    jak nie ma na papiórze to lepiej tego nie liczyć.

    pozdrawiam

    Ania

  • 3. Data: 2005-06-15 18:43:17
    Od: "Krzychu" <b...@o...pl>

    > Popatrz w umowędo kiedy miałeś mieć wypłacaną pensję

    w umowie tego nie ma, ale moze istniec regulamin wyplacania, ktorego nikt
    nie widzial na oczy
    poza tym bylem po wyplate, ale odmowil mi wyplacenia, czy moze sie pozniej
    tlumaczyc, ze ja nie przyszedlem po odbior w terminie? pomimo ze ma moj
    numer konta?

    >Czy szef taką umowę moze ci udowodnić?

    byla to tylko ustna umowa, ze jak odejde z firmy przed okreslonym terminem
    to zwroce kase, swiadkiem jest wspolwlasciciel firmy, ale powtarzam, ze bylo
    to tylko ustnie.

  • 4. Data: 2005-06-15 19:50:43
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzychu napisał(a):

    > byla to tylko ustna umowa, ze jak odejde z firmy przed okreslonym terminem
    > to zwroce kase, swiadkiem jest wspolwlasciciel firmy, ale powtarzam, ze bylo
    > to tylko ustnie.

    Zwolnił cię czy się sam zwalniasz?

    Jak sam, to IMHO powinieneś oddać kasę. Jak ciebie zwalniają (a widzę że
    za wypowiedzeniem a nie dyscyplinarnie) to bym nie oddał.

    MAc

  • 5. Data: 2005-06-15 19:53:16
    Od: "Krzychu" <b...@o...pl>

    > Jak sam, to IMHO powinieneś oddać kasę.

    sam sie zwalniam i chcialem oddac kase, ale wkurzylo mnie to obcinanie
    pensji i ciezka atmosfera, dlatego takie pytanie

  • 6. Data: 2005-06-15 20:17:32
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Krzychu* wrote in <news:d8q10t$gce$1@news.onet.pl> :

    > sam sie zwalniam i chcialem oddac kase, ale wkurzylo mnie to obcinanie
    > pensji i ciezka atmosfera, dlatego takie pytanie

    nie słuchaj rad moralistów - nie oddawaj, jak chcieli ustną bo tak im
    bylo wygodnie to teraz bedzie im niewygodnie. "cienki papier dupe
    chroni"

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.