  • 21. Data: 2004-07-19 18:50:45
    Temat: Re: co grozi
    Od: "greg" <t...@w...pl>

    wiem. mozna pobrac dna ze sliny kolo tej dziurki, przez ktora sie pije ;)

  • 22. Data: 2004-07-19 19:40:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A wcześniej jeszcze jedno wykroczenie z ustawy o przeciwdziałaniu
    > alkoholizmowi (spożywanie alkoholu na ulicy)

    Może pił gdzie indziej, a potem przyniósł.

  • 23. Data: 2004-07-19 19:41:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Co to analiza daktyloskopijna? Pobranie i zbadanie odciskow?

    Tak

  • 24. Data: 2004-07-19 20:04:05
    Od: "XX" <X...@i...net.pl>

    Panie i Panowie, Nie znamy wszystkich aspektow tej sprawy. Jesli autor postu
    czuje sie poszkodowany choc w najmniejszym stopniu to powinien zlozyc
    stosowne zawiadomienie w koncu jest to jego uprawnienie. Niektorzy mowia ze
    jest to pierdolka a ja sobie pozwole przypomniec o sytuacji z ubieglego roku
    kiedy to bodajze kielecki sad zastosowal areszt w stosunku do nieletniego
    poruszajacego srodkiem komunikacji publicznej bez waznej legitymacji...
    Z kazdego casusa da sie cos wyciagnac

  • 25. Data: 2004-07-20 08:19:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Tak

    dzieki

    P.

  • 26. Data: 2004-07-20 08:24:03
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > kiedy to bodajze kielecki sad zastosowal areszt w stosunku do nieletniego
    > poruszajacego srodkiem komunikacji publicznej bez waznej legitymacji...

    No i nie wiadomo czy sie smiac czy plakac w takiej sytuacji.
    On przypadkiem nie mial aresztu za druga legitymacje , czy za pieczatke
    dorobiona? Cos gdzies swita, ale nie wiem czy to wlasnie to.

    Widze ze kieruje sie Pan zasada "Zamknac , paragraf zawsze sie znajdzie" ?
    Oby jak najmniej takich policjantow. (Jezeli jest Pan policjantem)

    Pozdrawiam
    P.

  • 27. Data: 2004-07-20 09:20:30
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 10:24:03 +0200, Przemyslaw Rokicki

> [...]
    > On przypadkiem nie mial aresztu za druga legitymacje , czy za pieczatke
    > dorobiona? Cos gdzies swita, ale nie wiem czy to wlasnie to.

    Taaa, Radek Falisz. Ale tam, wbrew temu co chcieli nam wmówić pismaki
    areszt był nie za jazdę na gapę tylko za kpiny z sądu i ignorowanie
    wezwań. Jakby się szczyl raz stawił dostałby przyjemne małe zawiasy i nie
    byłoby afery.

    > Widze ze kieruje sie Pan zzasada "Zamknac , paragraf zawsze sie
    > znajdzie" ?
    > Oby jak najmniej takich policjantow. (Jezeli jest Pan policjantem)

    Zamykać nalezy. Wtedy łatwiej się sądzi.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 28. Data: 2004-07-20 14:47:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Zamykać nalezy. Wtedy łatwiej się sądzi.

    jak bys sie czuł gdyby Ciebie niewinnie zamkneli? ZNasz statystyki? ktos
    niedawno na grupie podawal
    ile % siedzi niewinnie w wiezieniach ( w polsce)

    P.

  • 29. Data: 2004-07-20 15:08:48
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 16:47:39 +0200, Przemyslaw Rokicki

    > jak bys sie czuł gdyby Ciebie niewinnie zamkneli? ZNasz statystyki? ktos
    > niedawno na grupie podawal
    > ile % siedzi niewinnie w wiezieniach ( w polsce)

    W więzieniach nie ma niewinnych. Ani jednego.
    A wiesz dlaczego?

    Bo wyrok zaczyna się od słów : "Oskarżonego uznaje za winnego..."

  • 30. Data: 2004-07-20 15:16:34
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Falkenstein wrote:
    > W więzieniach nie ma niewinnych. Ani jednego.
    > A wiesz dlaczego?
    > Bo wyrok zaczyna się od słów : "Oskarżonego uznaje za winnego..."

    Powiedz, zapomniałeś dodać ;), czy naprawdę tak uważasz?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński