  • 1. Data: 2004-07-18 01:16:23
    Temat: Re: co grozi
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik greg napisał:

    > hm... chyba największy problem to będziesz mieć z udowodnieniem, kto ci to
    > zrobił. masz jakieś dowody? a co grozi? jezeli cos ci sie zniszczylo to
    > areszt ograniczenie wolnosci lub grzywna.
    > jabys sie uparl, to moglbys to naciagnac do "usilowania naruszenia zasad
    > bezpieczenstwa w ruchu ladowym". za to grozi kara pozbawienia wolnosci do
    > lat 3. ale to trzebaby chyba baaaaaaaardzo naciagnac. ale do prokuratury z
    > tym isc mozesz ;)
    > pozdrawiam

    a udowodnic najzwyczajniej w swiecie... nie ruszać puszki, i pobrać
    odciski palców wskazanego i
    porównać z odciskami na puszce.
    --
    Tofik

    Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały
    by mieć :P

  • 2. Data: 2004-07-18 10:13:44
    Temat: co grozi
    Od: Szczur <s...@W...pl>

    Witam, dzisiaj wracajac o 6 rano z pracy gdy przejezdzalem przez
    skrzyzowanie w jednej wiosce zastalem pijaca przy skrzyzowaniu grupke
    trzech osob. Jedna z nich w momencie gdy pokonywalem skrzyzowanie wrzucila
    mi do auta przez otwarta przednia szybe puszke z piwem.
    Jedna z tych osob znam i ciekaw jestem jak zglosze to na policje co grozi
    tej osobie. Za odpowiedz z gory wielkie dzieki.
    --
    Pozdrawiam, [Szczur]
    "O jak dobrze być pierdo******* w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

  • 3. Data: 2004-07-18 10:35:25
    Od: "greg" <o...@w...pl>

  • 4. Data: 2004-07-18 11:20:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szczur" <s...@W...pl> napisał w wiadomości

    Stanowi to wyskoczenie - rzucanie do samochodu. Pytanie, czy znasz sprawcę?
    Jeśli nosisz się z zamiarem zgłaszania, to zapakuj puszkę i jej nie dotykaj.
    Udowodnienie sprawcy winy - jeśli się nie przyzna - jest możliwe tylko i
    wyłącznie na podstawie ekspertyzy daktyloskopijnej.

  • 5. Data: 2004-07-18 11:28:20
    Od: Szczur <s...@W...pl>

    Byl 18 lipiec (niedziela) gdy o godz. 12:35 greg napisal(a):

> [...]
    > lat 3. ale to trzebaby chyba baaaaaaaardzo naciagnac. ale do prokuratury z

    Dzieki za odpowiedz, dzisiaj bede tamtedy jechal do pracy wiec moze uda mi
    sie zgarnac ta puszke (byly by wtedy odciski osoby rzucajacej). Wiec jesli
    bym chcial to zglosic to wystarczy z tym isc na policje a oni powiadomia
    prokurature ?

    --
    Pozdrawiam, [Szczur]
    "O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

  • 6. Data: 2004-07-18 12:05:26
    Od: "greg" <o...@w...pl>

    co do tych odciskow. pamietam, ze pare lat temu byl taki przypadek w sprawie
    jakiegos morderstwa sprzed jeszcze kilku lat. zdjeli odciski palcow z
    butelki z miejsca zbrodni i znalezli delikwenta, do ktorego nalezaly. ale
    sad lub prokuratura (nie pamietam dokladnie) uznali, ze ta osoba mogla tej
    butelki dotykac w sklepie i sprawa sie skonczyla. idz na policje a oni juz
    beda wiedzieli co z tym zrobic.
    pzdr

  • 7. Data: 2004-07-18 12:05:27
    Od: Szczur <s...@W...pl>

    Byl 18 lipiec (niedziela) gdy o godz. 13:20 Robert Tomasik napisal(a):

> [...]
    > Udowodnienie sprawcy winy - jeśli się nie przyzna - jest możliwe tylko i
    > wyłącznie na podstawie ekspertyzy daktyloskopijnej.
    Sprawcy nie znam, ale byly tam trzy osoby i znam jedna z nich. Z puszka
    moze byc problem bo niewiem czy dzisiaj ja znajde a jesli nawet to i tak
    juz ja dotknelem wyrzucajac ja z samochodu :-(

  • 8. Data: 2004-07-18 12:14:02
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Szczur <s...@W...pl> wrote:

    > Sprawcy nie znam, ale byly tam trzy osoby i znam jedna z nich. Z puszka
    > moze byc problem bo niewiem czy dzisiaj ja znajde a jesli nawet to i tak
    > juz ja dotknelem wyrzucajac ja z samochodu :-(

    1. Nawet jakby lezala caly czas w samochodzie to czego jest to
    dowodem? IMHO jedynie tego ze ta osoba kiedys trzymala ta puszke. Nic
    wiecej. Mogles w koncu sam ja tam umiescic np: za pomoca metalowego preta
    itp. by nie pozostawic odciskow palcow. PRzypominam o domniemaniu
    niewinnosci.
    Z tege co piszesz wynika ze nie masz na okolicznosc zdarzenia zadnych
    swiadkow. Ty swoje a ci 3 kolesie ze nic takiego nie mialo miejsca => nic
    nie udowodnisz. Tym bardziej ze juz wyrzuciles puszke, teraz musialbys jej
    szukac itp.

    2. Jak znasz tego kolesie postaraj sie przy najblizszej okazji
    powaznie z nim porozmawiac - w stylu ze moglo to miec znacznie powzniejsze
    konsekwencje - skonczyc sie wypadkiem itp. Jednoczesnie zazanacz ze jesli
    sie to powtorzy to sprawe zglosisz prokuraturze, powinno poskutkowac.
    Lepszego rozwiazania za bardzo nie widze - na wojne nie masz co isc - za
    malo dowodow.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 9. Data: 2004-07-18 13:58:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > trzech osob. Jedna z nich w momencie gdy pokonywalem skrzyzowanie wrzucila
    > mi do auta przez otwarta przednia szybe puszke z piwem.

    Jeszcze nie spotkalem auta z otwieralna przednia szyba. Gaziki ja miewaja
    czasem opuszczana.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2004-07-18 14:08:56
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Jedna z tych osob znam i ciekaw jestem jak zglosze to na policje co grozi
    > tej osobie. Za odpowiedz z gory wielkie dzieki.
    Im nic nie grozi. Za to tobie, jak zaczniesz dochodzić swoich słusznych praw,
    grozi że spuszczą Ci wpierol. Napisałeś że znasz jednego z nich. Jest wielce
    prawdopodobne że i on Cie zna. Zapomniałeś albo nie wiesz w jakim kraju
    żyjesz. Tomek