  • 41. Data: 2004-07-27 17:25:34
    Temat: Re: co grozi
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > W moim przypadku sprawa wyglada tak, ze nastepnego dnia pojechalem na
    > miejsce w ktorym doszlo do incydentu ktory opisalem i niestety puszki
    > nie znalazlem (w sobote byl festyn i w niedziele ktos wysprzatal caly
    > teren ze smieci)po tym incydencie mialem tydzien wolnego i poszedlem
    > do pracy dopiero w piatek, ale w pracy koles ktorego znam sie nie
    > pojawil do dnia dzisiejszego:-(

    Jeżeli to jest twój znajomy z pracy to obij mordę (tylko nie w pracy), albo
    postaw mu piwo i powiedz jak największy przyjaciel, że puszka Cię walnęła
    blisko oka i mało brakowało, a zostałbyś przez niego kaleką, albo co innego
    wymyśl, żeby mu dać do myślenia odwołując się do jego uczuć. Powiedz mu
    jeszcze, że gdybyś został okaleczony to musiałby Ci wypłacić odszkodowanie,
    które mógłby przeznaczyć na bardzo dużo skrzynek takiego dobrego piwka.

    Z obszczymurkami można tylko na 1 z 2 sposobów.
    1. Albo wpiernicz, ale w tedy musisz być silny i naprawdę pokazać, że się
    nie boisz - niestety nie zawsze skuteczne i czasami może przynieść odwrotne
    skutki, ponieważ obszczymurki mogą się zemścić np. niszcząc samochód.
    2. Albo się zaprzyjaźnić, ale nie pozwolić na poufałości.
    Ja zazwyczaj wybieram 2 wersję, bo jest skuteczniejsza.
    Dla przykładu - 5 razy włamywano mi się do samochodu w przeciągu 1-1,5 roku.
    Do czasu, kiedy nie postawiłem flaszki miejscowym obszczymurkom i żaląc się,
    że wkurza mnię, że ktoś włamuje mi się, a wiem kto to robi, bo mi kilka osób
    mówiło, ale chciałbym żyć w zgodzie. Od tego czasu mam spokój , choć minęło
    już ok. 4 lata. A chłopaki nawet przeganiają dzieciaki, które bawią się zbyt
    blisko samochodu - sam przyuważyłem :) Ponad to nisko mi się kłaniają i
    ładnie mówią "dzień dobry".

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl