  • 1. Data: 2004-07-17 17:37:19
    Temat: zameldowanie czasowe
    Od: Goha <R...@t...cy>

    witam
    mam takie pytanie
    jaka grozi kara , domyslama sie iz finansowa w wypadku kiedy ktos
    wynajmuje mieszkanie i nie zostal tam przez wlasciciela zameldowany?

    pozdrawiam
    Goha

  • 2. Data: 2004-07-17 20:20:06
    Temat: Re: zameldowanie czasowe
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jaka grozi kara , domyslama sie iz finansowa w wypadku kiedy ktos
    > wynajmuje mieszkanie i nie zostal tam przez wlasciciela zameldowany?

    To nie lata 50-te ... nic ci nie grozi.

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 3. Data: 2004-07-17 20:40:51
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 17/07/2004 22:20, KrzysiekPP wrote :

    > To nie lata 50-te ... nic ci nie grozi.

    Nie grozi w praktyce bo przepisy określające nie zameldowanie jako
    wykroczenie nadal obowiązują...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 4. Data: 2004-07-17 20:49:32
    Od: "greg" <o...@w...pl>

    > Nie grozi w praktyce bo przepisy określające nie zameldowanie jako
    > wykroczenie nadal obowiązują...

    ja dostałem mandat za mieszkanie bez zameldowania. więc nie tak do końca nic
    nie grozi.

  • 5. Data: 2004-07-17 21:59:49
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > To nie lata 50-te ... nic ci nie grozi.

    Oj grozi, grozi:
    Art. 147. § 1. Kodeksu Wykroczeń :Kto nie dopełnia ciążącego na nim
    obowiązku meldunkowego,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

    I jest to dość powszechne wykroczenie osądzane w sądach grodzkich (obok 86,
    51 kw)

    ---

    Pozdrawiam.

    Tomasz

  • 6. Data: 2004-07-17 22:38:07
    Od: Goha <R...@t...cy>

    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
    > I jest to dość powszechne wykroczenie osądzane w sądach grodzkich

    a jaka jest powszechnie stosowana kara ?

    --
    pozdrawiam
    Goha

  • 7. Data: 2004-07-17 23:03:27
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Goha"

    > a jaka jest powszechnie stosowana kara ?

    Najczęściej od nagany do 200 zł. Z wyższą się jeszcze nie spotkałem.

    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2004-07-17 23:41:22
    Od: "greg" <o...@w...pl>

    ja dostalem 20 zl

  • 9. Data: 2004-07-18 08:09:05
    Od: Goha <R...@t...cy>

    > Najczęściej od nagany do 200 zł. Z wyższą się jeszcze nie spotkałem.

    a czy to sie uznaje jako karalnosc?
    tzn czy jak ktos potrzebuje zaswiadczenie o niekaralnosci to nie
    dostanie bo byl karay?

    a i jeszcze przy okazji ile moze zabulic wynajmujacy mieszkanie?

    Goha

  • 10. Data: 2004-07-18 09:41:56
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Art. 147. § 1. Kodeksu Wykroczeń :Kto nie dopełnia ci?ż?cego na nim
    > obowi?zku meldunkowego,
    > podlega karze ograniczenia wolno?ci, grzywny albo karze nagany.

    A nawet jakbym chcial ... a wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje powie
    NIE ... bo NIE, to co ?

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku