    From: Falkenstein <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co grozi
    Date: Tue, 20 Jul 2004 11:20:30 +0200

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 10:24:03 +0200, Przemyslaw Rokicki
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał:

    > postu
    > ze
    > roku
    >>

    > No i nie wiadomo czy sie smiac czy plakac w takiej sytuacji.
    > On przypadkiem nie mial aresztu za druga legitymacje , czy za pieczatke
    > dorobiona? Cos gdzies swita, ale nie wiem czy to wlasnie to.

    Taaa, Radek Falisz. Ale tam, wbrew temu co chcieli nam wmówić pismaki
    areszt był nie za jazdę na gapę tylko za kpiny z sądu i ignorowanie
    wezwań. Jakby się szczyl raz stawił dostałby przyjemne małe zawiasy i nie
    byłoby afery.

    > Widze ze kieruje sie Pan zzasada "Zamknac , paragraf zawsze sie
    > znajdzie" ?
    > Oby jak najmniej takich policjantow. (Jezeli jest Pan policjantem)

    Zamykać nalezy. Wtedy łatwiej się sądzi.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej