  • 11. Data: 2004-07-18 14:14:22
    Temat: Re: co grozi
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 18 lip o godzinie 15:58, na pl.soc.prawo, SQLwysyn napisał(a):

    > Jeszcze nie spotkalem auta z otwieralna przednia szyba.

    ROTFL - słusznie zauważyłeś ;)

    Hmmm... skoro Ci ją tam wrzucono, tzn. do samochodu - to do pytającego - to
    dlaczego chcesz jej /puszki/ szukać w pobliżu miejsca zdarzenia?czyż nie
    powinna być w samochodzie?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2004-07-18 14:21:48
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Stanowi to wyskoczenie - rzucanie do samochodu. Pytanie, czy znasz
    sprawcę?

    A wcześniej jeszcze jedno wykroczenie z ustawy o przeciwdziałaniu
    alkoholizmowi (spożywanie alkoholu na ulicy)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-07-18 15:00:51
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Stanowi to wyskoczenie - rzucanie do samochodu. Pytanie, czy znasz
    sprawcę?
    > Jeśli nosisz się z zamiarem zgłaszania, to zapakuj puszkę i jej nie
    dotykaj.
    > Udowodnienie sprawcy winy - jeśli się nie przyzna - jest możliwe tylko i
    > wyłącznie na podstawie ekspertyzy daktyloskopijnej.

    Wiesz , ale jeszcze musi udowodnic ze ta puszka wleciala do samochodu, z pod
    sklepu tez moze zgarnac taka.
    Chocby z takiego powodu by "udupic" nieprzyjaciela.

    Co to analiza daktyloskopijna? Pobranie i zbadanie odciskow?

    P.

  • 14. Data: 2004-07-18 15:31:13
    Od: Szczur <s...@W...pl>

    Byl 18 lipiec (niedziela) gdy o godz. 16:08 Tomek napisal(a):

    > Im nic nie grozi. Za to tobie, jak zaczniesz dochodzić swoich słusznych praw,
    > grozi że spuszczą Ci wpierol. Napisałeś że znasz jednego z nich. Jest wielce
    > prawdopodobne że i on Cie zna. Zapomniałeś albo nie wiesz w jakim kraju
    > żyjesz. Tomek
    Wpierdol czy nie tak tej sprawy nie zostawie. Tylko z tego powodu, ze moge
    oberwac mam siedziec cicho i udawac, ze nic sie niestalo? Jak by takie
    podejscie mieli wszyscy to takie skurwysy** zawsze wolno by chodzily po
    chodnikach. Ja gnojkowi nie odpuszcze, albo przyjdzie do mnie i bedzie
    przepraszal z jakims prezencikiem albo ide z tym na policje. Wybor
    pozastawie jemu.
    Ten ktorego znam odsiedzial juz wyrok za narkotyki wiec jest prawdopodobne,
    ze i jego koledzy nie sa aniolkami, wiec mozliwe, ze dowcipnis (ten od
    puszki) wybierze pierwszy wariant.

    --
    Pozdrawiam, [Szczur]
    "O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

  • 15. Data: 2004-07-18 15:31:15
    Od: Szczur <s...@W...pl>

    Byl 18 lipiec (niedziela) gdy o godz. 16:14 Artur Ch. napisal(a):

    > ROTFL - słusznie zauważyłeś ;)
    To bylo tak specjalnie, czekalem az ktos sie kapnie...:-)

    > Hmmm... skoro Ci ją tam wrzucono, tzn. do samochodu - to do pytającego - to
    > dlaczego chcesz jej /puszki/ szukać w pobliżu miejsca zdarzenia?czyż nie
    > powinna być w samochodzie?
    powinna byc, ale ja /puszke/ wyrzucilem z zamochodu :-(

  • 16. Data: 2004-07-18 15:40:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    prawdopodobne,
    > ze i jego koledzy nie sa aniolkami, wiec mozliwe, ze dowcipnis (ten od

    W obecnej sytuacji mozesz mu naskoczyc.

    P.

  • 17. Data: 2004-07-18 19:14:27
    Od: "XX" <X...@i...net.pl>

> [...]
    wielce
    > prawdopodobne że i on Cie zna. Zapomniałeś albo nie wiesz w jakim kraju

    Panie Tomaszu to jest grupa dla ludzi ktorzy pomagaja takim jak my szerzac w
    nas pewnosc ducha a nie obawy przed bandziorami paranoje i zycie w strachu.
    Tego typu praktyki to proponuje szerzyc na pl.psychologia. Natomiast co do
    autora postu uwazam ze jak najbardziej nalezy zareagowac na taki czyn. Jesli
    na Policji tego nie przyjma to isc do Prokuratury i wniesc sprawe z
    oskarzenia prywatnego. Nie wolno poblazac nikomu. Kazdy kto dopusci sie
    jakiego kolwiek haniebnego czynu winien byc przykladnie ukarany.

  • 18. Data: 2004-07-18 21:34:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Bien" <m...@w...uw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Nawet jakby lezala caly czas w samochodzie to czego jest to
    > dowodem? IMHO jedynie tego ze ta osoba kiedys trzymala ta puszke. Nic
    > wiecej. Mogles w koncu sam ja tam umiescic np: za pomoca metalowego preta
    > itp. by nie pozostawic odciskow palcow. PRzypominam o domniemaniu
    > niewinnosci.

    Ale gdyby była owa puszka, to można by było zrobić tak.
    1) Przesłuchać pokrzywdzonego - na podstawie jego zeznań mamy procesową
    informację, że dana konkretna puszka wpadła do samochodu oraz, że uczynił to
    nieznany mu mężczyzna.

    2) Przesłuchać znanego pokrzywdzonemu świadka. Przy odpowiednio
    poprowadzonym przesłuchaniu jest spora szansa, że powie prawdę. Sprawa
    gówniana, a za fałszywe zeznania. Jeśli nie jest obeznany z procedurą, to
    powie. Może kryć kolegę i twierdzić, że go nie zna. Że pił z nieznajomym to
    piwo.

    3) Ustalić personalia sprawcy. Najprościej jak sam pokrzywdzony się tym
    zajmie. Przekręci kilka razy obok tego miejsca i jak winowajcę zobaczy, to
    wykręci z komórki 997. Policjanci przyjadą i wylegitymują.

    Mamy wówczas trzy dowody: Zeznanie pokrzywdzonego, zeznanie tego świadka
    oraz paluchy na puszce. Moim zdaniem wystarczy. Z tym, że w końcu to
    bezskutkowe wykroczenie. Czy warto?

    > Z tege co piszesz wynika ze nie masz na okolicznosc zdarzenia zadnych
    > swiadkow. Ty swoje a ci 3 kolesie ze nic takiego nie mialo miejsca => nic
    > nie udowodnisz. Tym bardziej ze juz wyrzuciles puszke, teraz musialbys jej
    > szukac itp.

    Moje zdanie jest podobne. Nakręci się spirala. Następnym razem będą bardziej
    ostrożni i porysują Ci samochód pod domem. Ty ustalisz dane gostka i dasz mu
    po kłach. No to on przyleci z kolegami. Itd. Czy warto?

    > 2. Jak znasz tego kolesie postaraj sie przy najblizszej okazji
    > powaznie z nim porozmawiac - w stylu ze moglo to miec znacznie powzniejsze
    > konsekwencje - skonczyc sie wypadkiem itp. Jednoczesnie zazanacz ze jesli
    > sie to powtorzy to sprawe zglosisz prokuraturze, powinno poskutkowac.
    > Lepszego rozwiazania za bardzo nie widze - na wojne nie masz co isc - za
    > malo dowodow.

    Moim zdaniem, to najlepsze wyjście. Chyba, ze gostek głupi. Gadać nie warto.

  • 19. Data: 2004-07-18 22:39:38
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > oskarzenia prywatnego. Nie wolno poblazac nikomu. Kazdy kto dopusci sie
    > jakiego kolwiek haniebnego czynu winien byc przykladnie ukarany.

    Panie(i) XX. Ojcowska rada jakiej udzieliłem szczurowi jest jedyną słuszną.
    Może według pana(i) lepszym rozwiązaniem będzie oddanie jakiejś puszki do
    badań. Przecież to najgłupszy pomysł o jakim słyszałem. W sytuacji gdy nic sie
    nie stało i nie można udowodnić w sposób wiarygodny przebiegu zdarzenia nikt
    sie tym nie zajmie. Co wcale nie znaczy że takie postępowanie nie wkurzy
    sprawców. Oni nie będą się zastanawiali co zrobić. Tomek

  • 20. Data: 2004-07-19 08:55:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    strachu.
    > Tego typu praktyki to proponuje szerzyc na pl.psychologia.

    Jakimi bandziorami, po poierwsze zna Pan tylko jedna strone po drugie
    wrzucili
    pusta puszke, samochod pewnie stal, albo jechal bardzo powoli.
    Gdyby to jeszcze byla butelka...

    Nie wiadomo nawet jak na mlodziez zareagowal kierowca, moze powiedzial
    im cos w tylu "wyp.. stad".

> [...]
    > oskarzenia prywatnego. Nie wolno poblazac nikomu. Kazdy kto dopusci sie
    > jakiego kolwiek haniebnego czynu winien byc przykladnie ukarany.

    tak, zabic ich najlepiej, bo to dresiarze, nieprawdaz?

    Po za tym jedyne co to sie osmieszy w tym momencie, nie jest w stanie
    udowodnic ze wrzucili mu te puszke,
    nawet jezeli znajdzie sobie swiadka, oni tez moga to zrobic.

    P.