  • 1. Data: 2006-11-10 12:46:11
    Temat: alimenty
    Od: "Profil1" <l...@n...pl>

    Witam

    Czy jest możliwe utanowienie pelnomocnictwa w sprawie o alimenty?

    Chodzi o to, ze kilka lat temu sad podwyzszyl alimenty na dziecko pod
    nieobecnosc mojego bylego meza.

    Obecnie chce on podwazyc tamta decyzje sadu, twierdzac, ze dopiero kilka
    miesiecy temu dowiedzial sie o podwyzszonych alimentach, a ode mnie
    dodatkowo chce odszkodowanie.

    od kilku lat ex maz nie placi alimentow na dziecko, ale to chyba nie ma
    znaczenia w tej sprawie :(

    pozdrawiam

    Matylda

  • 2. Data: 2006-11-10 15:01:01
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Profil1 napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy jest możliwe utanowienie pelnomocnictwa w sprawie o alimenty?

    Tak.

    > Chodzi o to, ze kilka lat temu sad podwyzszyl alimenty na dziecko pod
    > nieobecnosc mojego bylego meza

    Nie ma zanaczenia czy byl czy nie byl.

    > Obecnie chce on podwazyc tamta decyzje sadu, twierdzac, ze dopiero kilka
    > miesiecy temu dowiedzial sie o podwyzszonych alimentach, a ode mnie
    > dodatkowo chce odszkodowanie.

    Podwazyc moze (w odpowiednim terminie) , ale sąd pewnie nie uwzgledni.

    > od kilku lat ex maz nie placi alimentow na dziecko, ale to chyba nie ma
    > znaczenia w tej sprawie :(

    Nie ma, mozesz podac do prokuratury - jest to przestępstwo.

  • 3. Data: 2006-11-10 16:11:33
    Od: "Profil1" <l...@n...pl>

    > Czy jest możliwe utanowienie pelnomocnictwa w sprawie o alimenty?
    Tak.

    Czyli moge wystawic pelnomocnictwo adwokatowi i nie stawic sie osobisice na
    rozprawe?
    Jesli tak, to jaki to jest koszt?

    > Chodzi o to, ze kilka lat temu sad podwyzszyl alimenty na dziecko pod
    > nieobecnosc mojego bylego meza
    Nie ma zanaczenia czy byl czy nie byl.

    on twierdzi, ze ma, i ze zostal oszukany przeze mnie, bo wiedzialam (a nie
    wiedzialam),
    ze przebywal wtedy w wiezieniu poza granicami kraju, a mimo to zlozylam
    sprawe o podwyzszenie alimentow

> [...]
    > dodatkowo chce odszkodowanie.
    Podwazyc moze (w odpowiednim terminie) , ale sąd pewnie nie uwzgledni.

    minely 4 lata
    a co z odszkodowaniem? moze mnie sad obciazyc jakas kara? (i za co???)

    > nie placi alimentow na dziecko, ale to chyba nie ma
    > znaczenia w tej sprawie :(
    Nie ma, mozesz podac do prokuratury - jest to przestępstwo.

    podawalam kilka lat temu, ale prokuratura nie doszukala sie znamion
    przestepstwa :(

    dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2006-11-10 20:53:23
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Profil1 napisał(a):
> [...]
    > wiedzialam),
    > ze przebywal wtedy w wiezieniu poza granicami kraju, a mimo to zlozylam

    To tylko on tak twierdzi, a rozni ludzie rozne zeczy wygaduja.

    > Podwazyc moze (w odpowiednim terminie) , ale sąd pewnie nie uwzgledni.
    >
    > minely 4 lata
    > a co z odszkodowaniem? moze mnie sad obciazyc jakas kara? (i za co???)

    W zaden sposob nie moze.

    > Nie ma, mozesz podac do prokuratury - jest to przestępstwo.
    >
    > podawalam kilka lat temu, ale prokuratura nie doszukala sie znamion
    > przestepstwa :(

    Wtedy nie, a moze teraz bedzie inaczej. W doniesieniu mozesz wskazac
    konkretny okres np do maja 2004 do maja 2006 wskazujac taki w ktorym
    prawie wcale nie placil.