  • 1. Data: 2006-11-10 12:39:51
    Temat: [OT] - programy prawnicze pod Linuksem
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Kurczę, w nowej pracy zrezygnowałem z Windowsa na rzecz Linuksa
    (wiadomo: fajniejszy, ładniejszy, bardziej przyjazny), w zamian
    poprosiłem o Leksa, choćby w wersji Gamma.
    Okazuje się jednak, że nawet wersja on-line wymaga MSIE w wersji 6.0 lub
    wyższej oraz paru aplikacji exe do zainstalowania.

    Mam w związku z powyższym pytanie: czy ktoś z was spotkał się z
    jakimś sensownym programem prawniczym w rodzaju Leksa działającym pod
    Linuksem? Czy Lex Polonica przewiduje taką możliwość?

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 2. Data: 2006-11-10 12:50:59
    Temat: Re: [OT] - programy prawnicze pod Linuksem
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Nov 2006 13:39:51 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Mam w związku z powyższym pytanie: czy ktoś z was spotkał się z
    > jakimś sensownym programem prawniczym w rodzaju Leksa działającym pod
    > Linuksem? Czy Lex Polonica przewiduje taką możliwość?

    Wprawdzie nie pomoge, ale chce zapytac - czy to co jest dostepne w Lexie,
    jest takze dostepne za darmo? Czy orzeczenia SN, wyroki sądu, itp itd są za
    darmo, czy za wyciąganie z archiwów trzeba płacić?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-11-10 12:54:50
    Od: scream <n...@p...pl>

> [...]

    > jakimś sensownym programem prawniczym w rodzaju Leksa działającym pod
    > Linuksem? Czy Lex Polonica przewiduje taką możliwość?

    Jeszcze raz ja, tym razem w temacie. Może użyj Wine i tam uruchamiaj sobie
    IE? Przeglądarka jest przecież darmowa, może zadziała...

    Sciagnac mozna np. stad:
    http://tinylink.com/?l8tCOJdsbI

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-11-10 13:25:37
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Fri, 10 Nov 2006 13:54:50 +0100, scream napisał(a):

    > Jeszcze raz ja, tym razem w temacie. Może użyj Wine i tam uruchamiaj sobie
    > IE? Przeglądarka jest przecież darmowa, może zadziała...

    Lex nawet w wersji online dokłada swój klucz w katalogu C:\LEX\
    To jest po prostu chore...

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 5. Data: 2006-11-10 14:58:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.11.2006 Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał/a:
    > Lex nawet w wersji online dokłada swój klucz w katalogu C:\LEX\
    > To jest po prostu chore...

    To wine nie przeszkadza. Serio spróbuj - byłem bardzo pozytywnie
    zaskoczony zainstalowawszy ostatnio wine po paru latach nieużywania.
    A nuż zadziała.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2006-11-10 17:51:57
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-11-10, Olgierd <n...@n...spam.no.problem> wrote:
> [...]
    > Okazuje się jednak, że nawet wersja on-line wymaga MSIE w wersji 6.0 lub
    > wyższej oraz paru aplikacji exe do zainstalowania.

    Co do wersji online to proponuje zaisntalowac IEs4Linux, czyli IE pod
    Linuksa, a co do aplikacji exe albo wine, albo Crossover Office, lub
    Cedega. Ale za te dwa ostatnie programy niestety trzeba placic.

    --
    Tomasz Trystula

  • 7. Data: 2006-11-12 20:56:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 listopada 2006 13:54
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1bv7m1xnpr8sk$.lr2wqhpyly4a$.dlg@40tude.net>):

    > Jeszcze raz ja, tym razem w temacie. Może użyj Wine i tam uruchamiaj sobie
    > IE? Przeglądarka jest przecież darmowa, może zadziała...

    ZTCW to IE nie jest darmowe i wymaga licencji na Windows

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 8. Data: 2006-11-12 21:19:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Tristan* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > ZTCW to IE nie jest darmowe i wymaga licencji na Windows

    OIDP do 5.5 był to freeware a później (od 6.0) się zmieniło.
    BTW pomysł z odpalaniem Leksa pod Wine pewnie nie chwyci, tam są jakieś
    straszne myki pomiędzy aplikacją, przeglądarką a kluczem
    zabezpieczającym.
    IMHO Microsoft mógłby się od nich uczyć zabezpieczania programów ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||