  • 1. Data: 2006-11-10 10:47:23
    Temat: Zakłady bukmacherskie a prawo
    Od: "arystosedes" <p...@g...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się jak to jest z tym prawem odnośnie zakładów internetowych.
    Niby w Polsce nielegalne itp, jednak z drugiej strony, na wielu polskich
    portalach wiszą banery tego typu firm. Mało tego, od dłuższego czasu
    otrzymuje regularnie mailingi z wp.pl o promocjach, nowosciach itp
    dotyczących jednego z bardziej znanych buków. Co na to prawo? Użytkownicy są
    przestępcami, bo korzystają z usług takich firm, zaś portale internetowe (w
    tym te wielkie) reklamują je, wysyłają mailingi.. ich to prawo nie dotyczy?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-11-10 11:09:36
    Temat: Re: Zakłady bukmacherskie a prawo
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Fri, 10 Nov 2006 11:47:23 +0100, arystosedes napisał(a):

> [...]
    > tym te wielkie) reklamują je, wysyłają mailingi.. ich to prawo nie dotyczy?

    IMHO działalność reklamowa i promocyjna w tym zakresie jest także
    nielegalna.
    Nawiasem mówiąc masz tu hazard w internecie i hazard poza granicami
    kraju.
    Niedawno uśmiałem się na widok promocji w mBanku na jakieś tam wpłaty
    do jakiegoś tam betcośtam.

    --
    pozdrawiam, Olgierd