  • 1. Data: 2006-11-10 12:13:47
    Temat: sprzedaż alkoholu
    Od: "d...@k...chip.pl" <d...@k...chip.pl>

    Przypadkowo trafiłem na stronę www.szambelan.pl i jestem zaskoczony. Do
    tej pory wydawało mi się, że alkohol można sprzedawać wyłącznie w
    oryginalnych opakowaniach producenta z banderolą akcyzową. Tu nie dość,
    że na opakowaniach nie widzę akcyzy to jeszcze można odlać z butelki
    zbiorczej do innego opakowania . Może przeoczyłem nowelizację ustawy lub
    jest interpretacja która pozwala na taki proceder w świetle prawa?

    A i jeszcze jedno cytuję z wycięciem miejsc reklamujących :
    .....Informujemy uprzejmie P.T. Klientów , że z dniem 28.września br
    została otwarta zupełnie nowa (...) mieszcząca się w bespośrednim
    sąsiedztwie dworca PKP (..). W Galerii znajduje się nasz nowy sklep wraz
    z barem, w którym można dokonać wspaniałych zakupów oraz zdegustować na
    miejscu i posilić się naszymi wyjątkowymi kanapkami popijając kawę,
    herbatę również z dodatkiem wybranego alkoholu. Sklep (...) znajduje się
    na (...).
    Czy pod jednym adresem może znajdować się bar z sprzedażą napojów
    alkoholowych do spożycia na miejscu jak i sklep z sprzedażą do spożycia
    poza miejscem sprzedaży?

    Mariusz