  • 81. Data: 2012-01-24 14:50:34
    Temat: Re: Przepisy RD (i inne) b: Re: abonament RTV
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-24 14:51, Adam Klobukowski pisze:
    > Wytyczne masz publikowane przez ministerstwo właściwe dla spraw transportu
    drogowego.

    > Normalny użytkownik drogi nie ma wszelkiej wiedzy o tym jak dana droga funkcjonuje.

    Nieno, nie obrażaj sqlwiela. On nawet jak na bani jeździ, to wie, że
    trzeba jechać ostrożnie, więc załóż, że posiada też inną wiedzę.
    A poważnie - szkoda czasu i atłasu na dyskusje z facetem, który sprawdza
    rodzaj paliwa poprzez wrzucenie zapałki do baku.

    N.

  • 82. Data: 2012-01-24 19:40:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com>

    To że ty nie widzisz powodu takiego ograniczenia, nie oznacza że powód ten
    nie istnieje. Dopuszczalna prędkość wynika z wielu czynników - jedne to
    'standard' kierujących (a zauważ że znaki są identyczne dla osobówek,
    furmanek i ciężarówek). Nie da się tez wprowadzić oddzielnych oznakowań dla
    niedzielnych i innych kierowców. Dodatkowo istotny jest stan techniczny i
    wykonanie drogi - np. droga jest na podmokłym terenie i jazda z prędkością
    większą niż 50km/h powoduje jej przedwczesne zużycie.

    Zauważ że drogi są budowane dla wszystkich uprawnionych - dla kierowców
    rajdowych masz zamknięte trasy gdzie mogą się rozbijać do woli.

    Zakładanie głupoty urzędniczej to wybacz mi, ale twoja głupota. Jeśli nie
    rozumiesz decyzji o postawieniu jakiegoś znaku - zwróć się z zapytaniem do
    wydziału komunikacji po podstawy decyzji jego postawienia.
    --
    Nie no, Ty jesteś tak głupi jak ci urzędnicy :-)

  • 83. Data: 2012-01-24 19:48:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > A poważnie - szkoda czasu i atłasu na dyskusje z facetem, który sprawdza
    > rodzaj paliwa poprzez wrzucenie zapałki do baku.

    Twoja wypowiedź potwierdza postawioną przez niego tezę :-)

  • 84. Data: 2012-01-24 20:19:52
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    --
    >Nie no, Ty jesteś tak głupi jak ci urzędnicy :-)

    Może obaj jesteście zbyt głupi na zostanie urzędnikiem?

  • 85. Data: 2012-01-24 20:26:52
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-24 15:50, Nixe pisze:

    > A poważnie - szkoda czasu i atłasu na dyskusje z facetem, który sprawdza
    > rodzaj paliwa poprzez wrzucenie zapałki do baku.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, głupia cipo, że sprawdzam rodzaj paliwa
    poprzez wrzucenie zapałki do baku?
    Czy wiesz, że pomówienie jest karalne? (żeby nie było OT) :D

    --
    Tnx. SQLwiel

  • 86. Data: 2012-01-24 20:35:29
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-24 21:26, sqlwiel pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, głupia cipo, że sprawdzam rodzaj paliwa
    > poprzez wrzucenie zapałki do baku?
    > Czy wiesz, że pomówienie jest karalne? (żeby nie było OT) :D

    Może gdy przestaniesz tyle chlać durny chuju, to sam sobie przypomnisz
    pierdoły, które wypisujesz.
    A teraz leć, pomawiaj mnie, rozsiadłam się w fotelu i czekam z
    niecierpliwością.

    N.

  • 87. Data: 2012-01-24 20:40:21
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-24 21:35, Nixe pisze:

> [...]
    > pierdoły, które wypisujesz.
    > A teraz leć, pomawiaj mnie, rozsiadłam się w fotelu i czekam z

    ... a na jakiej podstawie twierdzisz? (nie odpowiedziałaś, głupia cipo!)

    Jesteś blondynką? ->
    Hint: "baku"

    --
    Tnx. SQLwiel

  • 88. Data: 2012-01-25 06:38:17
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:43:28 +0100, Nixe napisał(a):

    > Obstawiam, że jesteś takim samym ciężkim idiotą jak sqlwiel :)
    > Obu Wam totalnie popitoliła się szybka, ale przepisowa (!) jazda z
    > brawurą i szarżowaniem. Między innymi "dzięki" takim "sprawnym" jak Wy,
    > na drogach codziennie giną niewinni ludzie. Bo uważacie się za bogów
    > panujących nad całą rzeczywistością.

    Ja mam inną tezę:
    - im się wydaje że po rozpieprzeniu grupki pieszych znajdujących się na
    chodniku, wcisną "power off" w playu i jak włączą go później to rozpoczną
    grę od "sprzed poślizgu".
    To tacy "play-kids".

  • 89. Data: 2012-01-25 08:24:13
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesteś blondynką? ->
    > Hint: "baku"

    Ojejku, przepraszam.
    Faktycznie, przecież w odróżnieniu od baku, do kanistra z paliwem już
    spokojnie można wrzucać zapalone zapałki.
    Hint: synonimy

    N.

  • 90. Data: 2012-01-25 09:26:20
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 20:23:09 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > LUDZIE !!! Słów brakuje! Czy Wy uważacie, że już jesteście całkowicie
    > zwolnieni z obowiązku myślenia i posiadania jakiejkolwiek wiedzy, bo za
    > wszystko odpowiada państwo (akurat!) i producenci (czasami)?

    No właśnie tak patrzę i oczom nie wierzę....
    Kto napisał to:

> [...]

    Jakby jedna pani domu z drugą próbując myć podłączony do zasilania blender,
    włączyła wcześniej myślenie to by było QL :)
    Masz nasrane w kepelku stary, albo podpalasz jakieś ścierwo i lipne
    zielsko.
    Nikt normalny i przy zdrowych zmysłach nie wymyśliłby tego co ty w tym
    wątku.