  • 1. Data: 2015-03-27 11:36:53
    Temat: decyzja administracyjna wykracza poza zakres w jakim zostało wszczęte postępowanie
    Od: Ja <p...@g...com>

    Witam!
    Sprawa wygląda tak
    Zostało wszczęte postępodwanie administracyjne w sprawie składek zus niezapłaconych
    powiedzmy za miesiące 1-8 2014. Końcowa decyzja jednak uwzględnia składki aż do 1
    2015. I pytanie moje brzmi czy urzednik się niezalopował i może rozszerzyć zakres?
    Wczesniej zawsze za każde miesiące było wszczęcie, pozniej mozliwosc wypowiedenia się
    pozniej decyzja.

    P.

  • 2. Data: 2015-03-27 19:47:59
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 27-03-2015 o 11:36, Ja pisze:
> [...]
    > Wczesniej zawsze za każde miesiące było wszczęcie, pozniej mozliwosc wypowiedenia

    Chyba zawsze decyzja była wydawana według aktualnego stanu konta.
    W momencie tworzenia wszczęcia niedopłata była za takie a takie
    miesiące, czas mija, składki nie są dalej płacone, to i w dniu wydawania
    decyzji niedopłata jest większa.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2015-03-27 20:33:57
    Od: ja <p...@g...com>

    W dniu piątek, 27 marca 2015 19:48:43 UTC+1 użytkownik elephanto napisał:
> [...]
    > W momencie tworzenia wszczęcia niedopłata była za takie a takie
    > miesiące, czas mija, składki nie są dalej płacone, to i w dniu wydawania

    no właśnie nie zawsze bo wielokrotnie przez to przechodziłem, z dołu prawie wszystko
    zapłacone, a tu nagle się okazuje ze bedzie kobieta mogła wystawić tytuł egzekucyjny
    za składke z przed miesiąca, dwóch bo sobie dodała do tego okresu.

  • 4. Data: 2015-03-28 15:52:37
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 19:47, elephanto pisze:

> [...]
    > W momencie tworzenia wszczęcia niedopłata była za takie a takie
    > miesiące, czas mija, składki nie są dalej płacone, to i w dniu wydawania

    Witam,

    Podłączę się pod ten wątek, ale z inną sprawą.

    Jest tak: Organ wydał decyzję dot. pewnej nieruchomości, stwierdzając
    m.in. nieodwracalne skutki prawne. Decyzja została zaskarżona, a w
    skardze podniesiono tylko sprawę tych nieodwracalnych skutków.
    Organ natomiast przysłał informację, że sprawę rozpatruje, ale, że teraz
    oblicza nakłady poniesione na tą nieruchomość (remonty itd.) przez
    aktualnego właściciela.

    Czy to jest normalne, że organ zamiast zając się meritum skargi, nagle
    podejmuje działania, o których nikt ani we wniosku pierwotnym ani w
    późniejszej skardze nie pisał. Sam organ w swojej pierwszej decyzji też
    się nie zająknął o ew. nakładach obecnego właściciela.

    Mrqs

    --
    "Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów
    nie ma większego znaczenia". Orwell