  • 41. Data: 2015-04-09 16:07:20
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 16:03, Mikołaj pisze:
    > haaa zażyłem was i nie macie co pisać :))) 1 punkt UOIKIK :)
    >
    > papa :)
    >
    > ps. liwiusz idz pojezdzij na wrotkach, albo zajmij żoną - w sumie chyba
    > jej nie masz bo na prawie sie nie znasz

    Niezły jesteś, na wszystkich forach robią z ciebie jaja, idioto, aż
    musisz nicki zmieniać.

    eot, ignorancie.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2015-04-09 16:20:21
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    > Niezły jesteś, na wszystkich forach robią z ciebie jaja, idioto, aż
    > musisz nicki zmieniać.

    hmm co się dowiaduję o sobie mhmhmh :))) mylisz ludzi chopcze :) znajdz
    zone, idz na powietrze, przewietrz sie itd itd :) bo jestes jakis
    przewrazliwiony

  • 43. Data: 2015-04-09 19:27:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mikołaj wrote:
    > haaa zażyłem was i nie macie co pisać :))) 1 punkt UOIKIK :)
    >
    > papa :)
    >
    > ps. liwiusz idz pojezdzij na wrotkach, albo zajmij żoną - w sumie chyba
    > jej nie masz bo na prawie sie nie znasz

    o, widze, skoczyly sie argumenty to zaczęly sie wrotki.