  • 11. Data: 2015-04-02 07:42:50
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    Dzisiaj zgłaszam sprawe do sądu z art 286 kk i zobaczymy kto ma rację :)
    Nienawidze cwaniactwa

    Ona nawet przez pare min nie widziała tych materiałów, bo samo ich
    przejrzenie to przynajmniej kilka godzin i od razu napisała że chce
    oddać(wiec zrobiła to celowo i umyślnie), tylko nie wiedziała że jej się
    to nie uda bo e-bookow nie mozna zwracac z wiadomych powodów.
    Myślała że bedzie mieć kase i poradnik na prawo jazdy za free, a tu taki
    bonus :)

  • 12. Data: 2015-04-02 08:23:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-02 07:42, kajoj pisze:
> [...]
    > to nie uda bo e-bookow nie mozna zwracac z wiadomych powodów.
    > Myślała że bedzie mieć kase i poradnik na prawo jazdy za free, a tu taki

    No właśnie nie wiem, czy jakoś prawo w tej sprawie się odrobinkę nie
    zmieniło, bo jak kupuję ebooka i chce sciągnąć, to jest dodatkowa
    informacja od niedawna.... Dlatego sprawdziłbym najpierw jak to jest w
    rzeczywistości.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 13. Data: 2015-04-02 08:26:42
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    Tak, trzeba pisać że to jest e-book wysyłka mailowa

    http://www.konsumentalista.pl/wszystko-o-zwrotach-to
    warow/

    treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. już
    pobrane z internetu programy komputerowe, gry, muzyka, filmy, e-booki).

  • 14. Data: 2015-04-02 11:14:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 07:42:57 UTC+2 użytkownik kajoj napisał:
    > Dzisiaj zgłaszam sprawe do sądu z art 286 kk i zobaczymy kto ma rację :)
    > Nienawidze cwaniactwa
    Daj znac co uzyskasz.
    > Ona nawet przez pare min nie widziała tych materiałów, bo samo ich
    > przejrzenie to przynajmniej kilka godzin i od razu napisała że chce
    > oddać(wiec zrobiła to celowo i umyślnie),
    Generalnie kupując na odległość nie musisz podawać powodów zwrotu. Masz prawo do
    zwrotu i tyle.
    > tylko nie wiedziała że jej się to nie uda bo e-bookow nie mozna zwracac z
    >wiadomych powodów.
    Więc mogłeś jej tak odpisac i finał sprawy. To że nie wiedział że ebokó nie można
    zwracać to nie znaczy że chciała coś od Ciebie wyłudzić.
    > Myślała że bedzie mieć kase i poradnik na prawo jazdy za free, a tu taki
    > bonus :)
    A to już Twoja interpretacja.
    Ja się słabo znam ale wg mnie bonus to będą ew. koszty sądowe do pokrycie przez
    Ciebie.

  • 15. Data: 2015-04-02 12:10:10
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    > Ja się słabo znam ale wg mnie bonus to będą ew. koszty sądowe do pokrycie przez
    Ciebie.

    Rozmawiałem z prawnikiem i sprawa jest do wygrania tylko trzeba
    przedstawić maile z godzinami itd i sprawa wygrana. A jak słyszałem on
    nie bierze się za sprawy w których jest możliwość przegrania.

    "Generalnie kupując na odległość nie musisz podawać powodów zwrotu. Masz
    prawo do zwrotu i tyle." :)))))) Tak tylko to nie były np.buty co można
    zwrócić tylko wysyłka elektroniczna - więc zwrot NIE JEST MOŻLIWY.

  • 16. Data: 2015-04-02 14:01:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kajoj wrote:
    > Bo zrobiła to świadomie
    a jak chcesz to udowodnic?

  • 17. Data: 2015-04-02 14:05:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kajoj wrote:
    > Rozmawiałem z prawnikiem i

    ha ha ha

    prawnik szybko sie polapal, ze da sie z ciebie wydoic niezla kase,
    lykniesz kazda bzudre ktora ci powie, byleby pasowala do twojej tezy.
    jestes jak dobra gąbka.

  • 18. Data: 2015-04-02 14:06:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kajoj wrote:
> [...]
    > to nie uda bo e-bookow nie mozna zwracac z wiadomych powodów.
    > Myślała że bedzie mieć kase i poradnik na prawo jazdy za free, a tu taki

    no patrz
    to zeby moc zwrocic towar to musze sie z nim najpierw zapoznac?
    ciekawe rzeczy opowiadasz.

  • 19. Data: 2015-04-02 14:38:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-02 08:26, kajoj pisze:
> [...]
    >
    > treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. już
    > pobrane z internetu programy komputerowe, gry, muzyka, filmy, e-booki).

    Ja znalazłem coś takiego:
    http://supermarket.blox.pl/2014/12/Bubel-w-ustawie-E
    -booka-mozesz-przeczytac-po-14.html

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 20. Data: 2015-04-02 14:49:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-02 14:38, Tomasz Kaczanowski pisze:

    warow/

    > Ja znalazłem coś takiego:
    > http://supermarket.blox.pl/2014/12/Bubel-w-ustawie-E
    -booka-mozesz-przeczytac-po-14.html

    że tak dopiszę w artykule na który się powołujesz chyba zapomnieli to
    wyciąć, bo na stronie uokiku tego punktu nie ma:
    http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstap
    ienia-od-umowy/wylaczenia-prawa-do-odstapienia/

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl