  • 11. Data: 2003-04-16 17:58:19
    Temat: Re: Znak paragrafu w wordzie.
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Wie ktoś jak się robi znaczek paragrafu w wordzie bo narazie używam
    dolara.

    Spordycznie:
    - sprawdzasz, czy Num Lock jest właczony (bo musi być)
    - trzymasz lewy alt i z klawiatury _numerycznej_ klepiesz 0167 (245 może
    lecz nie musi działać)
    - puszczasz alt i masz §

    Na stałe:
    - otwierasz w Wordzie menu Narzędzia|Autokorekta (lub Opcje Autokorekty -
    zależy od wersji Worda) i na zakładce Autokorekta w polu Zamień wpisujesz
    to, co Ci się z paragrafem kojarzy (możesz $ ale wtedy odetniesz sobie
    możliwość korzystania z tego znaku, więc proponuję $$)
    - przechodzisz do pola Na i trzymając lewy alt klepiesz (z numerycznej) 0167
    - puszczasz lewy alt i w tym polu masz §
    - na zakończenie OK
    Od tej pory jak wklepiesz $$ to automatycznie zamieni Ci się na §.

    Nb. Wstaw|Symbol itd. też można, ale to lameriada...

    Pozdro
    Jarek

  • 12. Data: 2003-04-16 19:33:36
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "siwyy" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cbr" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > dolara.
    >
    > Lewy alt + 0167 na klawiaturze numerycznej.

    lub

    Lewy alt + 21 na klawiaturze numerycznej.

    Karol

  • 13. Data: 2003-04-16 21:20:33
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    16 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o 21:33 *Karol*
    <b7kb8k$ii9$1@foka.acn.pl> namalował/a:

    > Lewy alt + 21 na klawiaturze numerycznej.

    To już najłatwiej zapamiętać :-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 14. Data: 2003-04-17 08:08:41
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...ID.PL_a.to.usun>

    Kiedyś tam Cbr oznajmił/a (świadomie):

    > Witam.
    >
    > Wie ktoś jak się robi znaczek paragrafu w wordzie bo narazie używam dolara.

    u mnie działa lewy alt + p (tzn. działał póki używałem Worda :-),
    żey u ciebie też działało kliknij Wstaw > symbol wybierasz §
    i gdzieś tak jest "przypisz". Naciskasz p trzymajac alt i już :-)

    > Moje drugie pytanie dotyczy paragrafu 51. Jest taki klub. Co oznacza ten
    > paragraf 51.

    a z której ustawy

  • 15. Data: 2003-04-18 05:54:57
    Od: "dorota" <d...@e...pl>

    automatycznie wchodzi po naciśnięciu Alt 0167

  • 16. Data: 2003-04-18 10:06:21
    Od: "Cbr" <j...@t...pl>

    > a z której ustawy

    No wałśnie nie wiem. Ale może to być związane z narkotykami lub jakims innym
    wykroczeniem.

  • 17. Data: 2003-04-18 20:01:09
    Od: "ZYGA" <z...@p...com>

    > No wałśnie nie wiem. Ale może to być związane z narkotykami lub jakims
    innym
    > wykroczeniem.
    >
    > kiedys byl art. 51 par. 2 kodeksu wykroczen tzn. zaklocenie porzadku
    publicznego
    tzw. chuliganka