  • 1. Data: 2003-04-16 11:02:27
    Temat: Kodeks Pracy i Swieta Panstwowe
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Witam,

    W mediach trwa ostatnio goraczka dotyczaca Kodeksu Pracy (dokladnie art. 138
    par. 1) oraz dotyczacego go wyroku Sady najwyzszego (z dn. 14 listopada
    2001) w teamcie swiat panstwowych w sobote. Media twierdza, ze jezeli wiecej
    niz jedno swieto panstwowe wypada w dzien wolny od pracy, to osoby pracujace
    na umowe o prace maja dodatkowy dzien urlopu do wziecia.

    Jak to w koncu jest, czy dotyczy to tylko osob pracujacych w ruchu ciaglym
    czy kazdej osoby zatrudnionej o prace ?

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2003-04-16 11:12:26
    Temat: Re: Kodeks Pracy i Swieta Panstwowe
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Przeglądnij wątek rozpoczęty przeze mnie wczoraj i z dziś:"2 MAJA...." -
    pełne kompendium

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 3. Data: 2003-04-16 11:25:55
    Od: w...@p...onet.pl

    > Przeglądnij wątek rozpoczęty przeze mnie wczoraj i z dziś:"2 MAJA...." -
    > pełne kompendium

    pełne to może jest, ale brak w nim morału
    szczerze mówiąc sam bym chciał uzyskać jednoznaczną odpowiedź jak to jest

    troszkę sobie poczytałem tę dokumentację i w sumie zastanawiam się co będzie
    jeśli jednak okaże się, że będzie ten dodatkowy dzień wolny...a co na przykład
    z pracownikami ministerstw i w ogóle administracji publicznej (służba cywilna)?
    wszyscy inni urlop, a urzędasy zostaną się w pracy? z jednej strony to dobrze,
    bo można sobie parę spraw załatwić, ale z drugiej...gdzie tu równość w świetle
    konstytucji?

    i prosze o jakieś wnioski, a nie o linki do materiałów, które już przerobiłem i
    wiem, że jednoznacznie to z nich wynika tylko jedno - że niby tak, a jednak
    nie...albo...niby nie, a jednak tak

    pozdrawiam
    d.

  • 4. Data: 2003-04-16 11:36:47
    Od: "ari" <a...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):

> [...]
    > na umowe o prace maja dodatkowy dzien urlopu do wziecia.
    >
    > Jak to w koncu jest, czy dotyczy to tylko osob pracujacych w ruchu ciaglym

    warto przeczytać:
    http://www.mgpips.gov.pl/serwis_prasowy_szczegoly.ph
    p?nr=1707&slowo=informac
    je

    ari

  • 5. Data: 2003-04-16 12:03:25
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > pełne to może jest, ale brak w nim morału
    > szczerze mówiąc sam bym chciał uzyskać jednoznaczną odpowiedź jak to jest

    ja juz mam nerwice z tego powodu :-) nie wiem jak jest z nauczycielami i
    nie wiem na czym opiera sie autor
    http://firma.onet.pl/695745,wiadomosci.html mowiac o administracji i
    sluzbie cywilnej
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 6. Data: 2003-04-16 13:04:56
    Od: w...@p...onet.pl

    > ja juz mam nerwice z tego powodu :-) nie wiem jak jest z nauczycielami i
    > nie wiem na czym opiera sie autor
    > http://firma.onet.pl/695745,wiadomosci.html mowiac o administracji i
    > sluzbie cywilnej

    no właśnie widzę:
    "...Z nowych przepisów nie cieszą się tylko pracownicy administracji rządowej i
    innych służb podlegających ustawie o służbie cywilnej. Ich te przepisy nie
    dotyczą, więc dodatkowego dnia wolnego nie dostaną..."

    a dlaczego niby nie?
    co na to Konstytucja RP???

    Art. 32. 1. Wszyscy sa wobec prawa rowni. Wszyscy maja prawo do rownego
    traktowania przez wladze publiczne. 2. Nikt nie moze byc dyskryminowany w zyciu
    politycznym, spolecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

    No i co...? jeśli jedni z mocy prawa dostaną urlop a drudzy nie, to chyba nie
    wszyscy są wobec prawa równi

    to chyba wielce niesprawiedliwe i krzywdzące co poniektórych

    pozdrawiam
    d.

  • 7. Data: 2003-04-16 13:21:23
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > innych służb podlegających ustawie o służbie cywilnej. Ich te przepisy nie
    > dotyczą, więc dodatkowego dnia wolnego nie dostaną..."

    a tak w ogóle, to na jakiej podstawie?

    d.

  • 8. Data: 2003-04-16 13:51:02
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "ari" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):
    >
    > warto przeczytać:

    http://www.mgpips.gov.pl/serwis_prasowy_szczegoly.ph
    p?nr=1707&slowo=informac
    > je

    Dzieki.

  • 9. Data: 2003-04-17 05:28:20
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > a tak w ogóle, to na jakiej podstawie?

    otoz to

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 10. Data: 2003-04-17 09:42:10
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Przecież p. Marek Wagner wydał zarządzenie, że 02.05.2003 jest dniem wolnym
    od pracy dla urżedników!!!

    --
    pozdrawiam

    MAREK