  • 1. Data: 2003-04-16 11:00:32
    Temat: Ogloszenia drobne a prawa autorskie
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

    Witam.

    Mam takie pytanko: jak wyglada kwestia praw autorskich przy ogloszeniach
    drobnych w prasie codziennej i typowo "ogloszeniowej".
    Kto jest wlascicielem takich praw?

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 2. Data: 2003-04-16 18:01:17
    Temat: Re: Ogloszenia drobne a prawa autorskie
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Piotr (Pogar) Gardy zamieszkała pod
    adresem <p...@c...org>
    w artykule <news:b7jd52$opk$1@news.polbox.pl> napisała w ten deseń:

    > Witam.
    >
    > Mam takie pytanko: jak wyglada kwestia praw autorskich przy
    > ogloszeniach drobnych w prasie codziennej i typowo "ogloszeniowej".
    > Kto jest wlascicielem takich praw?

    Co to sa prawa autorskie w ogłoszeniu drobnym??? Co masz na myśli?
    Będziesz wiersze pisał w ogłoszeniach?

    Tatiana

  • 3. Data: 2003-04-17 06:42:43
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

    > Co to sa prawa autorskie w ogłoszeniu drobnym??? Co masz na myśli?
    > Będziesz wiersze pisał w ogłoszeniach?
    Juz wyjasniam:

    Gazeta drukuje ogloszenia. Ja robie potem przedruk lub z nich korzystam w
    celach zarobkowych.
    Tylko nie wiem czy mam do tego prawo.

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 4. Data: 2003-04-17 17:52:17
    Od: "Janek" <x...@g...pl>

    Samo ogloszenie to nie problem, problemem jest to ze nie masz zgody od
    zamieszczajacego na wykorzystywanie jego telefonu, adresu, nazwiska itd.

    Zreszta pomysl logicznie: gdybym zamiescil ogloszenie w gazecie x, to wcale
    nie oznacza ze chcialbym aby w gazetach y i z tez ono bylo.