1. Data: 2003-04-16 11:23:33
Temat:Prawo do mieszkania "bylej" zony
Od:j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytane do Szanownych Grupowiczow mam nadzieje, ze w miare jasno
napisze o co mi chodzi.
Czy mozna wykluczyc z prawa do mieszkania osobe, malzonke, gdy ta nie mieszka
tam od ponad 30 lat, nie jest zameldowana a tylko figuruje w prawie najmu tego
mieszkania jako zona glownego najemcy. Pragne zaznaczyc, ze te osoby nie sa do
tej pory po rozwodzie. Mieszkaja w roznych miastach i nie widuja sie.
Pytam sie o to, gdyz glowny najemca chce to mieszkanie wykupic a nie chce by
jego zona miala prawa do wykupionego mieszkania.
Bardzo prosze o wyjasnienie mi tego problemu
Bede bardzo wdzieczna
Pozdrawiam
Justyna Rydel

2. Data: 2003-04-16 14:13:11
Temat:Re: Prawo do mieszkania "bylej" zony
Od:"Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
by
> jego zona miala prawa do wykupionego mieszkania.
> Bardzo prosze o wyjasnienie mi tego problemu

nie ma tematu, bo nie ma wspólnoty majątkowej
a nabywcą jest ten, kto jest w akcie notarialnym a nie w księdze
meldunkoiwej,
pzdr,
JarekM

3. Data: 2003-04-16 16:44:09
Temat:Odp: Prawo do mieszkania "bylej" zony
Od:"bubu" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarosław Matejczuk <j...@j...net> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A2092180D164@jplwa
nt003.jasien.net...

> [...]
>
> nie ma tematu, bo nie ma wspólnoty majątkowej
> a nabywcą jest ten, kto jest w akcie notarialnym a nie w księdze

Dlaczego twierdzisz , że nie ma wspólnoty majątkowej jeśli nadal
formalnie
są małżeństwem ???????????????

4. Data: 2003-04-16 17:27:08
Od:"Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sie.
> nie chce

> Dlaczego twierdzisz , że nie ma wspólnoty majątkowej jeśli nadal

masz rację, zasugerowałem się słowem "była" żona,
jednak to i tak nie jest istotne, gdyż nabywasz do majątku odrębnego
ze środków z tego majątku i już, to w końcu nie jest
dziwne po tak długim okresie rozłąki,
tak oświadczasz u notariusza,
powinno zadziałać ale to jest kolejna sprawa, która
nie do końca jest jasna z powodu niekompletonści
podanych informacji wyjściowych,

zresztą meldunek jest sprawą administracyjno-porządkowa i mozna za wczasu
delikwentkę wymeldowac,
pzdr,
Jarekm