  • 1. Data: 2003-04-16 11:23:33
    Temat: Prawo do mieszkania "bylej" zony
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam. Mam pytane do Szanownych Grupowiczow mam nadzieje, ze w miare jasno
    napisze o co mi chodzi.
    Czy mozna wykluczyc z prawa do mieszkania osobe, malzonke, gdy ta nie mieszka
    tam od ponad 30 lat, nie jest zameldowana a tylko figuruje w prawie najmu tego
    mieszkania jako zona glownego najemcy. Pragne zaznaczyc, ze te osoby nie sa do
    tej pory po rozwodzie. Mieszkaja w roznych miastach i nie widuja sie.
    Pytam sie o to, gdyz glowny najemca chce to mieszkanie wykupic a nie chce by
    jego zona miala prawa do wykupionego mieszkania.
    Bardzo prosze o wyjasnienie mi tego problemu
    Bede bardzo wdzieczna
    Pozdrawiam
    Justyna Rydel

  • 2. Data: 2003-04-16 14:13:11
    Temat: Re: Prawo do mieszkania "bylej" zony
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

> [...]
    by
    > jego zona miala prawa do wykupionego mieszkania.
    > Bardzo prosze o wyjasnienie mi tego problemu

    nie ma tematu, bo nie ma wspólnoty majątkowej
    a nabywcą jest ten, kto jest w akcie notarialnym a nie w księdze
    meldunkoiwej,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-04-16 16:44:09
    Temat: Odp: Prawo do mieszkania "bylej" zony
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Matejczuk <j...@j...net> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A2092180D164@jplwa
    nt003.jasien.net...

> [...]
    >
    > nie ma tematu, bo nie ma wspólnoty majątkowej
    > a nabywcą jest ten, kto jest w akcie notarialnym a nie w księdze

    Dlaczego twierdzisz , że nie ma wspólnoty majątkowej jeśli nadal
    formalnie
    są małżeństwem ???????????????

  • 4. Data: 2003-04-16 17:27:08
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie.
    > nie chce

    > Dlaczego twierdzisz , że nie ma wspólnoty majątkowej jeśli nadal

    masz rację, zasugerowałem się słowem "była" żona,
    jednak to i tak nie jest istotne, gdyż nabywasz do majątku odrębnego
    ze środków z tego majątku i już, to w końcu nie jest
    dziwne po tak długim okresie rozłąki,
    tak oświadczasz u notariusza,
    powinno zadziałać ale to jest kolejna sprawa, która
    nie do końca jest jasna z powodu niekompletonści
    podanych informacji wyjściowych,

    zresztą meldunek jest sprawą administracyjno-porządkowa i mozna za wczasu
    delikwentkę wymeldowac,
    pzdr,
    Jarekm