  • 1. Data: 2003-04-16 12:33:48
    Temat: Re: Znak paragrafu w wordzie.
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Cbr napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Wie ktoś jak się robi znaczek paragrafu w wordzie bo narazie używam dolara.
    >
    > Moje drugie pytanie dotyczy paragrafu 51. Jest taki klub. Co oznacza ten
    > paragraf 51.
    >
    > Pozdrawiam

    wstaw
    -symbol
    -zakladka : znaki specjalne

  • 3. Data: 2003-04-16 12:51:40
    Od: "siwyy" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Cbr" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Wie ktoś jak się robi znaczek paragrafu w wordzie bo narazie używam
    dolara.

    Lewy alt + 0167 na klawiaturze numerycznej.

    > Pozdrawiam

    pozdrawiam
    siwyy

  • 4. Data: 2003-04-16 13:32:34
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message

    > wstaw
    > -symbol
    > -zakladka : znaki specjalne

    A jak już tam będziesz to jest coś takiego jak przypisz skrót
    (klawiaturowy). ja zwyke podpinam pod ctrl+shift+$

  • 5. Data: 2003-04-16 14:12:59
    Od: "Cbr" <j...@t...pl>

    Dzięki

  • 6. Data: 2003-04-16 14:17:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "siwyy"
    > dolara.
    >
    > Lewy alt + 0167 na klawiaturze numerycznej.

    0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-04-16 14:28:01
    Od: "siwyy" <s...@b...pl>

    > Użytkownik "siwyy"

    > 0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
    > *** blad ***

    u mnie to i to dziala :)

    pozdrawiam
    siwyy

  • 8. Data: 2003-04-16 14:29:43
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    .

    > 0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
    > *** blad ***

    Niewiem jak u ciebie ale u mnie na klawiaturce polskiej programisty mam lewy
    alt + 0167 na klawiaturze numerycznej

    Zdaje się że poprzednik tak samo ma

    Stan_Z

  • 9. Data: 2003-04-16 14:44:15
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "siwyy"

    > 0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
    > *** blad ***

    Alt-245 jest rozpoznawany jak kod ze standardu ASCII (rozszerzonego)
    Alt 0167 to unicode
    Efket końcowy ten sam.

    ale Alt-0245 i alt 245 dają różne znaki. Powód ten sam co powyżej. Znak jest
    wybierany z innego zestawu.
    Analogicznie 0167 i 167

  • 10. Data: 2003-04-16 17:37:57
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message

    > dolara.

    > A jak już tam będziesz to jest coś takiego jak przypisz skrót
    > (klawiaturowy). ja zwyke podpinam pod ctrl+shift+$

    W wordzie można przypisać znak § do lewego altu+ P. jest to powszechnie
    uzywany znak specjalny z menu wstaw.
    Ja cały czas tego używam.
    Pozdrawiam
    Michał