1. Data: 2003-04-16 12:33:48
Temat:Re: Znak paragrafu w wordzie.
Od:Rajmund Sykulski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cbr napisał(a):

> Witam.
>
> Wie ktoś jak się robi znaczek paragrafu w wordzie bo narazie używam dolara.
>
> Moje drugie pytanie dotyczy paragrafu 51. Jest taki klub. Co oznacza ten
> paragraf 51.
>
> Pozdrawiam

wstaw
-symbol
-zakladka : znaki specjalne

2. Data: 2003-04-16 12:34:14
Temat:Znak paragrafu w wordzie.
Od:"Cbr" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

3. Data: 2003-04-16 12:51:40
Od:"siwyy" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cbr" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Wie ktoś jak się robi znaczek paragrafu w wordzie bo narazie używam
dolara.

Lewy alt + 0167 na klawiaturze numerycznej.

> Pozdrawiam

pozdrawiam
siwyy

4. Data: 2003-04-16 13:32:34
Od:"KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message

> wstaw
> -symbol
> -zakladka : znaki specjalne

A jak już tam będziesz to jest coś takiego jak przypisz skrót
(klawiaturowy). ja zwyke podpinam pod ctrl+shift+$

5. Data: 2003-04-16 14:12:59
Od:"Cbr" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

6. Data: 2003-04-16 14:17:33
Od:"blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwyy"
> dolara.
>
> Lewy alt + 0167 na klawiaturze numerycznej.

0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
*** blad ***

7. Data: 2003-04-16 14:28:01
Od:"siwyy" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "siwyy"

> 0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
> *** blad ***

u mnie to i to dziala :)

pozdrawiam
siwyy

8. Data: 2003-04-16 14:29:43
Od:"Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> 0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
> *** blad ***

Niewiem jak u ciebie ale u mnie na klawiaturce polskiej programisty mam lewy
alt + 0167 na klawiaturze numerycznej

Zdaje się że poprzednik tak samo ma

Stan_Z

9. Data: 2003-04-16 14:44:15
Od:"KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"blad" <b...@W...pl> wrote in message
> Użytkownik "siwyy"

> 0167 to promille, a § to lewy Alt i 245 z numerycznej
> *** blad ***

Alt-245 jest rozpoznawany jak kod ze standardu ASCII (rozszerzonego)
Alt 0167 to unicode
Efket końcowy ten sam.

ale Alt-0245 i alt 245 dają różne znaki. Powód ten sam co powyżej. Znak jest
wybierany z innego zestawu.
Analogicznie 0167 i 167

10. Data: 2003-04-16 17:37:57
Od:"Grupy" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message

> dolara.

> A jak już tam będziesz to jest coś takiego jak przypisz skrót
> (klawiaturowy). ja zwyke podpinam pod ctrl+shift+$

W wordzie można przypisać znak § do lewego altu+ P. jest to powszechnie
uzywany znak specjalny z menu wstaw.
Ja cały czas tego używam.
Pozdrawiam
Michał