  • 1. Data: 2003-04-16 13:42:29
    Temat: czy sprzedając usługę internetową trzeba zaznaczyć kto płaci za połączenie ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    być może wydawało mi się, ale gdzieś czytałem, że obecnie jest obowiązek
    podawania całkowitej ceny za korzystanie z produktu

    chodzi o to, czy jeśli sprzedaję usługę internetową (na przykład dostęp do
    płatnych zasobów na mojej stronie) to muszę zaznaczyć, że koszt połączenia z
    Internetem pokrywa klient, albo, że produkt nie obejmuje ceny połączenia z
    Internetem ?

    czy ktoś może to potwierdzić i podać ewentualnie dokładne przepisy, na które
    można się tutaj powołać ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-04-22 15:44:35
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    plusz wrote:

> [...]
    > z Internetem ?
    >
    > czy ktoś może to potwierdzić i podać ewentualnie dokładne przepisy, na

    Konsument, zgodnie z prawem europejski musi być informowany o kosztach jakie
    ponosi w zwiazku z usługą. Podstwa to ustawa o ochronie prak
    konsumenta.Ustawa o dokonywaniu transakcji na odległość.

    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 3. Data: 2003-04-23 14:26:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "PACTUM INKASSO" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > ponosi w zwiazku z usługą. Podstwa to ustawa o ochronie prak
    > konsumenta.Ustawa o dokonywaniu transakcji na odległość.

    a konkretnie który punkt mówi o tym, że należy informować, że dostęp do
    jakiejś płatnej strony WWW nie zawiera kosztów połączenia z Internetem ?

    znalazłem tam zapis

    7) kosztach wynikających z korzystania ze środków porozumiewania się na
    odległość, jeżeli są one skalkulowane inaczej niż wedle normalnej taryfy,

    który raczej nie pasuje do mojego przypadku

    --
    pozdrawiam
    plusz