  • 11. Data: 2017-09-11 21:07:07
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/10/2017 11:38 PM, Animka wrote:
    > U mnie było tak, że kurier nie miał przy sobie protokołu, ale przyjechal
    > na drugi dzień i spisaliśmy nie tylko uszkodzone opakowanie, ale i
    > polamany sprzęt wewnątrz. Zabrał tę paczke ze soba do odesłania razem z
    > protokołem.

    Niestety w naszej rzeczywistości bywa raczej tak:

    http://next.gazeta.pl/next/7,151243,20497372,ipad-zw
    iniety-w-rulon-razem-z-kartonem-kurier-nie-widzi-pro
    blemu.html

  • 12. Data: 2017-09-11 21:32:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 21:07:23 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Niestety w naszej rzeczywistości bywa raczej tak:
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151243,20497372,ipad-zw
    iniety-w-rulon-razem-z-kartonem-kurier-nie-widzi-pro
    blemu.html

    W mojej rzeczywistości jest tak ze na ponad setke przesyłek w ostatnim roku(różne
    firmy kurierskie*) reklamować musiałem 1. I jak wyżej pisałem- formularz na stronie
    przewoźnika plus dwa skany
    *Dzisiaj przesyłkę dostarczył kurier z firmy Geis. Do tej pory nie wiedziałem że taka
    firma istnieje. Ale dowcipny był bo rano zadzwonił ze ma przesyłkę ale do domu nie
    wniesie bo powyżej 30kg wnosić nie ma obowiązku. Poprosiłem go więc aby za furtke
    chociaż wstawił a żona wyjdzie i podpisze mu co tam trzeba.
    Nie wstawił- zdjął z auta i koło furtki postawił, żona podpisała i wniosła. Waga
    przesyłki 30,5kg;)
    Żylka by mu w dupie pękła pewnie jakby metr dalej postawił.

  • 13. Data: 2017-09-12 00:00:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Niestety w naszej rzeczywistości bywa raczej tak:
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151243,20497372,ipad-zw
    iniety-w-rulon-razem-z-kartonem-kurier-nie-widzi-pro
    blemu.html

    To się dzwoni przy nim zaraz do jego firmy na skargę i kurier dostanie
    opieprz (oczywiście jeśli przesyłka jest uszkodzona).

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-09-12 00:03:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-11 o 21:32, Kris pisze:

> [...]
    przesyłki 30,5kg;)
    > Żylka by mu w dupie pękła pewnie jakby metr dalej postawił.
    U mnie to wwiezie windą, wejdzie do mieszkania i jeszcze pomoże
    rozpakować. Jeden (z Saturna) to mi nawet telewizor w nóżkę/podstawę
    wstawił, bo ja nie wiedziałam jak.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-09-12 01:13:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-17 o 00:03, Animka pisze:

    > U mnie to wwiezie windą, wejdzie do mieszkania i jeszcze pomoże
    > rozpakować. Jeden (z Saturna) to mi nawet telewizor w nóżkę/podstawę
    > wstawił, bo ja nie wiedziałam jak.

    To jest po prostu czynnik osobowy. Wszędzie są kretyni i normalni
    ludzie. Rodzaj firmy ma tu drugorzędne znaczenie, choć w droższych
    firmach lepiej płacących po prostu statystycznie mniejsza szansa na
    idiotę trafić.

  • 16. Data: 2017-09-12 12:17:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > ludzie. Rodzaj firmy ma tu drugorzędne znaczenie, choć w droższych
    > firmach lepiej płacących po prostu statystycznie mniejsza szansa na

    Nie polecam pocztowych kurierow POCZTEX. To są jakies warchoły.
    Chciałam wysłać list/przesyłkę do pewnego komendanta w trybie pilnym.
    Zaplaciłam kurierowi nie mało. Wziął pieniądze i przesyłkę. Ten list
    przesyłka krażyła tak jak wysłana paczka (!) nie przez kuriera
    dostarczona. Następnie dostałam zwrot i musiałam odebrać na poczcie oraz
    jeszcze raz zaplacić chyba tyle samo co zaplacilam kurierowi.

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-09-12 18:35:09
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:
    [...]

    > żona podpisała i wniosła. Waga przesyłki 30,5kg;)

    Szacun dla żony.
    Dla Ciebie wyrazy współczucia, gdy coś zrobisz nie teges... ;P

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2017-09-12 21:06:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    ups.com>:
    > [...]
    >
    > Szacun dla żony.
    > Dla Ciebie wyrazy współczucia, gdy coś zrobisz nie teges... ;P

    A co Cieboe dziwi? 30kg to by moja córka przez furtkę wtargała
    Chyba że Ty z tego samego sortu co ten delikatny kurier
    Ja pamiętam czasy gdy cement był w workach 50kg i z wagonów się ręcznie na cięzarówki
    przeładowywało. Dorabiałem tak w wakacje i popołudniami

  • 19. Data: 2017-09-12 22:28:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 21:06, Kris pisze:

> [...]
    > Ja pamiętam czasy gdy cement był w workach 50kg i z wagonów się ręcznie na
    cięzarówki przeładowywało. Dorabiałem tak w wakacje i popołudniami

    Widać ten kurier nie musi tak dorabiać. A może nie ma czasu
    na dorabianie. Ale najłatwiej mu dołożyć że by mu żyłka pękła.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-09-13 08:50:33
    Od: p...@g...com

    http://www.regiopraca.pl/portal/prawo/rozporzadzenia
    /ile-kilogramow-moze-dzwigac-pracownik-ciezar-prawni
    e-dozwolony

    uprzejmie poprosiles, on to uprzejmie olal i po sprawie, nastepnym razem zamow na
    29,5kg to wniesie :-)

    ps mi kiedys kurier (chyba DPD) nie chcial dostarczyc opon 4szt (ale pakowane po dwie
    czyli 2x16kg) reklamacja odrzucona ale zamowilem jeszcze raz 2 osobne przesylki i
    wtedy dostarczyl :-)