  • 21. Data: 2017-09-13 10:36:25
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 08:50, p...@g...com pisze:

    > http://www.regiopraca.pl/portal/prawo/rozporzadzenia
    /ile-kilogramow-moze-dzwigac-pracownik-ciezar-prawni
    e-dozwolony

    > uprzejmie poprosiles, on to uprzejmie olal i po sprawie, nastepnym razem zamow na
    29,5kg to wniesie :-)

    > ps mi kiedys kurier (chyba DPD) nie chcial dostarczyc opon 4szt (ale pakowane po
    dwie czyli 2x16kg) reklamacja odrzucona ale zamowilem jeszcze raz 2 osobne przesylki
    i wtedy dostarczyl :-)

    Zamów 3 kg to wniesie.
    Ciężkie paczki masz odebrać spod samochodu i po dyskusji.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-09-13 10:41:28
    Od: p...@g...com

    -- Ciężkie paczki masz odebrać spod samochodu i po dyskusji.

    yhy
    *zamowilem jeszcze raz 2 osobne przesylki i wtedy dostarczyl*

  • 23. Data: 2017-09-13 10:47:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 10:41, p...@g...com pisze:
    > -- Ciężkie paczki masz odebrać spod samochodu i po dyskusji.
    >
    > yhy
    > *zamowilem jeszcze raz 2 osobne przesylki i wtedy dostarczyl*

    No i?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-09-13 14:11:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 10:36:40 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Ciężkie paczki masz odebrać spod samochodu i po dyskusji.

    A coś na poparcie powyższego?
    W ofercie mają doręczanie przesyłek do 50kg to nie widzę powodu zebym musiał pod
    samochód biegać
    Skoro w regulaminie mają:
    "Przez miejsce doręczenia rozumie się miejsce (adres), które jest miejscem
    dostarczenia przesyłki"
    To nie widzę powodów aby przesyłkę do 50kg nie dostarczył pod drzwi mieszkania- nawet
    jak to 4 piętro bez windy

  • 25. Data: 2017-09-13 14:15:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 września 2017 22:28:46 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Widać ten kurier nie musi tak dorabiać.

    Ale musi/powinien dostarczać przesyłki do 50kg

    >A może nie ma czasu na dorabianie.

    To niech prawidłowo wykonuje swoje obowiązki

    >Ale najłatwiej mu dołożyć że by mu żyłka pękła.

    Żyłka w dupie by mu nie pękła gdyby tą przesyłkę 20 cm dalej(za furtkę) wstawił
    Ciul zwykły i tyle

  • 26. Data: 2017-09-13 15:13:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 14:11, Kris pisze:

> [...]
    dostarczenia przesyłki"
    > To nie widzę powodów aby przesyłkę do 50kg nie dostarczył pod drzwi mieszkania-

    Sprawdzić czy w innym punkcie nie ma informacji nie dotyczy paczek
    powyżej 20 czy 30 kilogramów. Lub podaj nazwę firmy kurierskiej.
    Sam sobie sprawdzę regulamin.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2017-09-13 15:16:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 14:15, Kris pisze:

    > Ale musi/powinien dostarczać przesyłki do 50kg

    Ale nie koniecznie do mieszkania, klatki, windy czy podwórka.

    > To niech prawidłowo wykonuje swoje obowiązki

    Wykonał nie prawidłowo napisz skargę. I podaj co odpowiedzieli.

    > Żyłka w dupie by mu nie pękła gdyby tą przesyłkę 20 cm dalej(za furtkę) wstawił

    Skąd wiesz że nie?

    > Ciul zwykły i tyle

    Ja za ciula uznaje człowieka który wymaga więcej niż opłacił.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2017-09-13 15:45:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 15:13:21 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Sprawdzić czy w innym punkcie nie ma informacji nie dotyczy paczek
    > powyżej 20 czy 30 kilogramów.

    A jak nie ma?

    >Lub podaj nazwę firmy kurierskiej.

    Sprawdź

    > Sam sobie sprawdzę regulamin.
    Daj znać co znalazłeś

  • 29. Data: 2017-09-13 15:50:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 15:16:41 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Wykonał nie prawidłowo napisz skargę. I podaj co odpowiedzieli.
    A jak myślisz co odpowiedzą?

    > Skąd wiesz że nie?
    Podejrzewam że te 20 cm by różnicy nie robiło.
    A gdybym na 4 pietrze w bloku bez windy mieszkał?

    > Ja za ciula uznaje człowieka który wymaga więcej niż opłacił.

    A kogoś konkretnego masz na myśli odnośnie tej dyskusji?

  • 30. Data: 2017-09-13 17:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > "Przez miejsce doręczenia rozumie się miejsce (adres), które jest
    > miejscem dostarczenia przesyłki"

    Hmm, pytanie czy adres ul. Ukryta 15/100 oznacza blok nr 15 czy mieszkanie
    mr 100 w bloku nr 15?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się