  • 1. Data: 2017-09-07 08:11:29
    Temat: Płatna strefa parkowania opłata tylko za miejsca prawidłowo oznakowane
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.rp.pl/Zadania/309049960-Platna-strefa-parkowania
    -oplata-tylko-za-miejsca-prawidlowo-oznakowane.html

  • 2. Data: 2017-09-07 22:24:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 08:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.rp.pl/Zadania/309049960-Platna-strefa-parkowania
    -oplata-tylko-za-miejsca-prawidlowo-oznakowane.html

    Ja pier...
    Sąd użył logiki do zinterpretowania przepisu i słownika języka polskiego!
    Dobra zmiana? :-)

  • 3. Data: 2017-09-07 22:52:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-09-17 o 22:24, z pisze:

    -oplata-tylko-za-miejsca-prawidlowo-oznakowane.html
    > Ja pier...
    > Sąd użył logiki do zinterpretowania przepisu i słownika języka
    > polskiego! Dobra zmiana? :-)

    Tyle,że w tym konkretnym wypadku są to działania "procwaniackie". U mnie
    w mieście jedna ze szkół nauki jazdy od kilku lat wykorzystuje to i
    stawia samochody poza wyznaczonymi miejscami, choć w miejscach, w
    których jest to dozwolone. Szczególnie śmiesznie to w nocy wygląda, jak
    parkingi są puste, a tuż przy nich stoją te omalowane nauki jazdy.

    Natomiast dziwię się, ze aż sąd musi się ty
    m zajmować, bo wykładnia wydaje się dość oczywista.

  • 4. Data: 2017-09-08 10:00:54
    Od: p...@g...com

    --Natomiast dziwię się, ze aż sąd musi się tym zajmować, bo wykładnia wydaje się dość
    oczywista.

    doprawdy ? w Szczecinie gdzie prezydentem jest prawnik Piotr Krzystek tez maja z tym
    problem :-)

    https://pl-pl.facebook.com/Nie-dla-nielegalnych-op%C
    5%82at-w-SPP-w-Szczecinie-100667707027922/

  • 5. Data: 2017-09-08 10:15:22
    Od: z <...@...pl>

    > Natomiast dziwię się, ze aż sąd musi się ty
    > m zajmować, bo wykładnia wydaje się dość oczywista.

    Dla normalnego człowieka jest oczywista ale prawnicy/sędziowei już nie
    takie koty odwracali. :-)

    Ja się dziwię że ktoś uchwalił tak procwaniacki przepis.
    Zaraz która to partia była wtedy u władzy?

  • 6. Data: 2017-09-08 11:27:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 września 2017 10:15:45 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ja się dziwię że ktoś uchwalił tak procwaniacki przepis.

    Chwilę słabości mieli albo przeoczyli;)

  • 7. Data: 2017-09-08 12:31:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-09-17 o 11:27, Kris pisze:

    > Chwilę słabości mieli albo przeoczyli;)

    Brakuje wpisu analogicznego, jak dla strefy zamieszkania, że parkowanie
    w strefie jest tylko w miejscach wyznaczonych.

  • 8. Data: 2017-09-08 12:33:49

    W dniu 2017-09-08 o 11:27, Kris pisze:
    > Chwilę słabości mieli albo przeoczyli;)

    Tu specjalnie dodano dookreślenie. Albo specjalnie albo z prawniczego
    zapętlenia i komplikowania przepisów ponad miarę co trzeba piętnować z
    całą mocą :-)

    Przeoczyć to można zapomnieć dopisać :-)