  • 61. Data: 2017-09-14 20:00:49
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oczywiście, masz prawo, w internecie jest pełno ignorantów.

    Zapomnijmy na razie o tym co oferuje firma kurierska bo przeciez nie z nia
    kupujacy zweira umowe.
    Umowe zawiera ze sprzedawca który oferuje usługe przesyłki kurierskiej i
    zada za nia okreslona kwote.
    Jak rozumiem, w aukcji nie jest napisane, ze dostawa obowiazuje tylko pod
    dom, wiec jak kupujacy płaci i podaje adres "mieszkanie 150" to dlaczego ma
    podejrzewac, ze sprzedawca w jego imieniu zapłaci za dostawe tylko pod dom?

    A co za tym idzie, nic dziwnego ze ten sprzedawca zostanie zle oceniony
    przez kupujacego.
    Regulaminy firm kurierskich IMO nie maja tu nic do rzeczy - liczy sie to co
    jest opisane w ofercie sprzedajacego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 62. Data: 2017-09-15 08:23:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    > przez kupujacego.
    > Regulaminy firm kurierskich IMO nie maja tu nic do rzeczy - liczy sie to co

    Zgadza się, ale to jest kwestia reklamacji nie do firmy kurierskiej,
    tylko do sprzedawcy...

    --
    http://kaczus.ppa.pl