  • 111. Data: 2004-06-12 17:04:15
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > czy ja twierdzilem, ze to jest zgodne z prawem?
    > wiem, ze nie jest,
    to po co się pytasz, czy jest.
    chcesz usprawiedliwienia dla tego co robisz?

    > ale zaskoczyla mnie Twoja reakcja, jakbym kogos zamordowal
    > nazwales mnie oszustem i ze mam nie trabic o tym na grupie
    nie nazwałem cię oszustem nazwałem to oszustwem.

    > jakos wszyscy to olali
    > albo doradzili co zrobic,
    > tylko Ciebie to tak zabolalo,
    > robie Ci tym krzywde czy co?
    a czego się spodziewałeś na grupie prawniczej pytając czy mogę ukraść.
    odpowiedzi "tak możesz".
    po prostu każdy cię olał.

    Jak nie masz pieniędzy na kupienie legalnej wersji windowsa, to
    albo uzbieraj i kup
    albo zrób to co uważasz za słuszne wg twojego zdania i siedź cicho.
    Jak ktoś coś podpieprzy w sklepie to nie pisze o tym na grupach i nie
    pyta, czy mu wolno.

  • 112. Data: 2004-06-12 17:05:54
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > a jak mi udowodnisz to, ze nie przestrzegalem warunkow umowy?
    > nalepka jest (moze nawet i 10 razy przeklejana), fakture mam,
    > nosnik mam, ksiazke mam, urzadzenie z ktorym kupilem mam

    a ten dalej swoje.
    nikt ci niczego nie będzie udowadniał, bo razem z windowsem trzebaby
    sprzedawać policjanta.

    jeżeli wszyscy będą postępować na zasadzie można kraść jak nikt nie
    widzi, to do niczego się w tym kraju nie dojdzie.

  • 113. Data: 2004-06-12 17:20:33
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > to po co się pytasz, czy jest.
    > chcesz usprawiedliwienia dla tego co robisz?

    a teraz przesledz to co pisalem i co sie spytalem
    spytalem jak zrobic aby dalo sie odkleic nalepke
    czy to jest rownoznaczne z tym, ze popelniam przestepstwo?
    moze jak bede chcial to zrobic ruszy mnie sumienie,
    i stwierdze, ze nie bede okradal wielmoznego MS
    i gdy sie rozgrzesze z tej strasznej mysli, ze chcialem okrasc MS
    pojde do sklepu u kupie nowy system

    a Ty juz uznales mnie za groznego przestepce,
    za pirata i dodaj do tego dilera narkotykow
    zenujace

    > a czego się spodziewałeś na grupie prawniczej pytając czy mogę ukraść.
    > odpowiedzi "tak możesz".
    > po prostu każdy cię olał.

    nie po prostu Andzej_K mi odpowiedzial na moje pytanie
    podziekowalem mu za to, bo juz wiedzialem co zrobic
    nikt inny nie napisal, ze jestem bandyta, bo bylo to po prostu nieistotne
    proste pytanie, prosta odpowiedz bez wnikania w czyjes sumienie
    ale jednak Ty sie znalazles

> [...]
    > albo zrób to co uważasz za słuszne wg twojego zdania i siedź cicho.
    > Jak ktoś coś podpieprzy w sklepie to nie pisze o tym na grupach i nie

    a Ty kup pistolet z 1 nabojem i wiesz co z nim zrob
    ulzysz swiatu
    to jest tak samo glupia porada jak Twoja

    i naprawde skonczmy to juz
    z tego co widze jestes aktywnym uczestnikiem tej grupy i sie juz nie
    osmieszaj
    albo piszmy sobie na maila, bo szkoda zasmiecac te grupe takimi durnymi
    wykladami

  • 114. Data: 2004-06-12 17:48:36
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > [ciach]

    jesteś przewrażliwiony na swoim punkcie.
    Naucz się tolerować krytykę samego siebie, bo będzie ci ciężko.

  • 115. Data: 2004-06-12 17:53:33
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > jesteś przewrażliwiony na swoim punkcie.
    > Naucz się tolerować krytykę samego siebie, bo będzie ci ciężko.

    nie wiem co ma piernik do wiatraka
    ale ok tym akcentem zakonczmy te dyskusje

    zycze mojemu rozmowcy udanego wieczoru

  • 116. Data: 2004-06-12 18:22:37
    Od: "Radek" <r...@l...plniespamuj>

    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale Twoje publiczne wypowiedzi
    > mogą
    > narazić kogoś na duże straty. Na naprawdę duże straty.
    > Dlatego uważam, że powinieneś przestać być anonimowy i zacząć
    ponosić
    > za nie
    > odpowiedzialność.

    Twoje jeszcze wieksze straty jak radzisz ludziom, zeby lamali prawo i
    pozosajesz bezkarny, wiec ja tez nie poczuwam sie do winy

> [...]
    > debilizm, że "sprzedają licencję" i wyraźnie powiedział, że
    sprzedają
    > egzemplarze
    > programu i nie mogą ograniczać jego dalszego obrotu.
    > Polskie prawo i niemieckie w tym względzie jest takie samo.
    > - Zresztą w polsce też jest wyrok NSA w sprawie co jest licencją a
    co
    > nie jest.
    > Co prawda w sprawie podatkowej, ale czy tego chcesz czy nie chcesz
    > jest to wyrok
    > niezależnych sędziów, którzy dogłębnie zbadali sprawę, a nie

    wiec zlam zasady Microsoft OEM EULA a ja CI zalatwie wizyte Policji z
    BSA w celu kontroli legalnoci oprogramowania i wtedy zobaczymy czy
    wygrasz z MS proces , zaryzykujesz ?

    legalny.pl

  • 117. Data: 2004-06-12 19:23:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Radek napisał:
    > Twoje jeszcze wieksze straty jak radzisz ludziom, zeby lamali prawo i
    > pozosajesz bezkarny, wiec ja tez nie poczuwam sie do winy

    Doradzam, żeby co? Łamali prawo!?!? A żeś przesadził!

    > wiec zlam zasady Microsoft OEM EULA a ja CI zalatwie wizyte Policji z
    > BSA w celu kontroli legalnoci oprogramowania i wtedy zobaczymy czy
    > wygrasz z MS proces , zaryzykujesz ?

    Buacha cha cha cha cha!!! Spóźniłeś się o dobre kilka razy.
    Policja już nawet nie reaguje na "donosy" moich wielbicieli to po pierwsze.
    Po drugie policja interweniuje gdy masz PIRATA a nie - rzekomo lub jeśli nawet-
    nielegalny system.

    Nie wiedziałeś o tym, czy też celowo nakręcasz histerię ?

    A panowie z BSA to mogą sobie jedynie stać grzecznie przed progiem
    mojej firmy i nic więcej.

    Ponawiam swoje pytanie - ujawniasz się i podaję Cię do sądu, czy też
    pozostajesz anonimem, który nie postawi na swoje zdanie nawet złamanego
    grosza?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 118. Data: 2004-06-12 19:25:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Widzisz, cały dowcip polega na tym, że on za to nie zapłacił, bo wybrał
    > wersję bez tej "opcji".

    Cały dowcip polega na tym, że *zapłacił* i *może* z tym zrobić co sobie zechce
    poza wynajmem i dzierżawą.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 119. Data: 2004-06-12 19:38:45
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > Cały dowcip polega na tym, że *zapłacił* i *może* z tym zrobić co sobie
    > zechce
    > poza wynajmem i dzierżawą.

    jak najbardziej z płytą i pudełkiem może robić co zechce.
    Ma tylko przestrzegać warunków licencji, którą zakupił.

  • 120. Data: 2004-06-12 19:39:56
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > A panowie z BSA to mogą sobie jedynie stać grzecznie przed progiem
    > mojej firmy i nic więcej.

    No i najwyższy czas, aby ci po raz kolejny wynieśli komputery do depozytu.