  • 101. Data: 2004-06-12 13:18:53
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > jestem ciekawy czy system z ktorego to piszesz jest full legal
    > czy nie znajdzie sie w Twoim komputerze zadnego "lewego" programu
    > czy wszystkie 30 dniowe programy odinstalowales po 30 dniach
    > czy nie masz nielegalnego divx, itp
    > nie udawaj takiego swietego, bo coraz bardziej mi sie wydaje,
    > ze prawiac innym takie lekcje moralnosci, masz o wiele wiecej na sumieniu
    > niz oni
    Jest legalny.
    Chcesz używać nielegelnie, to siedź cicho i nie trąb na grupach.
    A jak się pytasz, czy będzie legalnie, to odpowiadam, ci, że nie.
    Decyzja należy do ciebie. Tylko nie chwal się tym jaki to jesteś
    inteligentny, bo potrafisz innych oszukać, bo przekleiłeś naklejkę.

  • 102. Data: 2004-06-12 13:27:37
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

> [...]
    > Decyzja należy do ciebie. Tylko nie chwal się tym jaki to jesteś
    > inteligentny, bo potrafisz innych oszukać, bo przekleiłeś naklejkę.

    wlasciwie to bez komentarza
    idz dalej scigac przeklejaczy nalepek, bo przestepcy nr 1 w tym kraju!

  • 103. Data: 2004-06-12 14:48:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    [..]
    > inteligentny, bo potrafisz innych oszukać, bo przekleiłeś naklejkę.

    Czy Ty widzisz na jakiego głupca wychodzisz wyzywając ludzi od złodziei
    i oszustów bo nie dają się oszukać M$ ?
    Te brednie głosisz też w towarzystwie i znajomi podają Ci jeszcze rękę,
    czy tylko jako anonim taki z Ciebie "geniusz"?

    pytania retoryczne :)

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 104. Data: 2004-06-12 15:56:46
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > wlasciwie to bez komentarza
    > idz dalej scigac przeklejaczy nalepek, bo przestepcy nr 1 w tym kraju!

    No, jeżeli uważasz, że przeklejanie naklejek jest zgodne z prawem to
    powinieneś startować w wyborach.

  • 105. Data: 2004-06-12 15:59:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > No, jeżeli uważasz, że przeklejanie naklejek jest zgodne z prawem to
    > powinieneś startować w wyborach.

    Widzisz - może on nie uważa, jak Ty, że coś za co zapłacił nadal należy do M$.
    Czyżby zrozumienie tego przerastało Twoje zdolności umysłowe?

    pytanie retoryczne.

    Zdrówka
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 106. Data: 2004-06-12 16:02:25
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > Widzisz - może on nie uważa, jak Ty, że coś za co zapłacił nadal należy
    > do M$.

    Widzisz, cały dowcip polega na tym, że on za to nie zapłacił, bo wybrał
    wersję bez tej "opcji".

  • 107. Data: 2004-06-12 16:02:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 11. czerwca 2004 22:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Daniel H.:

    > wiec tak:
    > kupilem windowsa 2000 wersja oem z MYSZKA!
    > mam laptopa i na nim chce tego windowsa zainstalowac
    > za pol roku bede mial kaprys sprzedac laptopa i kupic nowy
    > WIN Z MYSZKA sobie zostawie i bede chcial zainstalowac na nowym
    > komputerze, czyli co okradne Microsoft?
    >
    > a moze mam nakleic nalepke na myszke?
    >
    > co Ty na to?

    Ponieważ dość ciężko kupić laptopa bez WinOEM, to całe te rozważania są
    czysto akademickie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 108. Data: 2004-06-12 16:06:40
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2004 17:59:16 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Widzisz - może on nie uważa, jak Ty, że coś za co zapłacił nadal należy
    > do M$.
    > Czyżby zrozumienie tego przerastało Twoje zdolności umysłowe?
    >
    > pytanie retoryczne.

    a przepraszam za co zapłacił? Miał do wyboru wersję BOX i o połowę tańszą
    a za to obwarowaną ograniczeniami wersję OEM. Jeżeli wybrał OEM to niech
    teraz sie nie pieni, że są ograniczenia w sposobie jej używania, bo nikt
    mu nie zabranial kupić wersji BOX. Instalując OEM zobowiązał się do
    przestrzegania warunków tzw. licencji OEM (tak, wiem to nie jest licencja
    w rozumieniu prawa autorskiego). Kliknął "akceptuję warunki umowy". A umów
    należy dotrzymywać.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 109. Data: 2004-06-12 16:46:51
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > No, jeżeli uważasz, że przeklejanie naklejek jest zgodne z prawem to
    > powinieneś startować w wyborach.

    widze, ze juz sie pogubiles
    czy ja twierdzilem, ze to jest zgodne z prawem?
    wiem, ze nie jest,
    ale zaskoczyla mnie Twoja reakcja, jakbym kogos zamordowal
    nazwales mnie oszustem i ze mam nie trabic o tym na grupie

    jakos wszyscy to olali, albo doradzili co zrobic,
    tylko Ciebie to tak zabolalo,
    robie Ci tym krzywde czy co?

    i juz przestan byc taki swiety, bo moge sie zalozyc, ze w Twoim kompie
    znajdzie sie jednak jakis scrackowany programik
    wiec swoje moraly odloz miedzy ksiazki

    wejdz na grupe telewizja, tam bedziesz mial duze pole do popisu,
    bo co piaty post jest o tym jak odbierac tv na lewo
    bedziesz mial caly dzien, aby wyzywac ich od oszustow,
    bo oni chyba bardziej lamia prawo niz ja

  • 110. Data: 2004-06-12 16:53:26
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

[...]

    a jak mi udowodnisz to, ze nie przestrzegalem warunkow umowy?
    nalepka jest (moze nawet i 10 razy przeklejana), fakture mam,
    nosnik mam, ksiazke mam, urzadzenie z ktorym kupilem mam

    a czy masz legalnego windowsa? i czy zawsze takowego uzywales?