    From: "Daniel H." <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Date: Sat, 12 Jun 2004 19:20:33 +0200
    <caaljr$gav$1@atlantis.news.tpi.pl> <caamaq$e0p$1@inews.gazeta.pl>
    <cabu42$db$1@news2.ipartners.pl> <caceba$a1d$2@inews.gazeta.pl>
    <cacpii$enc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cacrjd$ej$1@inews.gazeta.pl>
    <cad1oo$9ev$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad2li$rbs$1@inews.gazeta.pl>
    <cad3iq$fss$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@a...biaman.net>
    <cad5cc$l50$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad5gq$8cb$3@inews.gazeta.pl>
    <cad6dq$o1h$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad6pr$eof$1@inews.gazeta.pl>
    <cad7gu$5f3$1@atlantis.news.tpi.pl> <cad8d6$kae$2@inews.gazeta.pl>
    <cadair$52s$1@nemesis.news.tpi.pl> <cadbm3$5hr$1@inews.gazeta.pl>
    <caenr9$nv0$1@atlantis.news.tpi.pl> <caevrv$iqb$1@inews.gazeta.pl>
    <caf0d8$pq4$1@atlantis.news.tpi.pl> <caf942$mbb$3@inews.gazeta.pl>
    <cafc78$a6o$1@nemesis.news.tpi.pl> <cafd2m$7t4$1@inews.gazeta.pl>

    > to po co się pytasz, czy jest.
    > chcesz usprawiedliwienia dla tego co robisz?

    a teraz przesledz to co pisalem i co sie spytalem
    spytalem jak zrobic aby dalo sie odkleic nalepke
    czy to jest rownoznaczne z tym, ze popelniam przestepstwo?
    moze jak bede chcial to zrobic ruszy mnie sumienie,
    i stwierdze, ze nie bede okradal wielmoznego MS
    i gdy sie rozgrzesze z tej strasznej mysli, ze chcialem okrasc MS
    pojde do sklepu u kupie nowy system

    a Ty juz uznales mnie za groznego przestepce,
    za pirata i dodaj do tego dilera narkotykow
    zenujace

    > a czego się spodziewałeś na grupie prawniczej pytając czy mogę ukraść.
    > odpowiedzi "tak możesz".
    > po prostu każdy cię olał.

    nie po prostu Andzej_K mi odpowiedzial na moje pytanie
    podziekowalem mu za to, bo juz wiedzialem co zrobic
    nikt inny nie napisal, ze jestem bandyta, bo bylo to po prostu nieistotne
    proste pytanie, prosta odpowiedz bez wnikania w czyjes sumienie
    ale jednak Ty sie znalazles

    > Jak nie masz pieniędzy na kupienie legalnej wersji windowsa, to
    > albo uzbieraj i kup
    > albo zrób to co uważasz za słuszne wg twojego zdania i siedź cicho.
    > Jak ktoś coś podpieprzy w sklepie to nie pisze o tym na grupach i nie
    > pyta, czy mu wolno.

    a Ty kup pistolet z 1 nabojem i wiesz co z nim zrob
    ulzysz swiatu
    to jest tak samo glupia porada jak Twoja

    i naprawde skonczmy to juz
    z tego co widze jestes aktywnym uczestnikiem tej grupy i sie juz nie
    osmieszaj
    albo piszmy sobie na maila, bo szkoda zasmiecac te grupe takimi durnymi
    wykladami