  • 1. Data: 2002-01-03 22:53:06
    Temat: Zaklocanie spokoju
    Od: Dziad <d...@c...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Pod moim oknem (ok. 10m) drugą noc WYJE alarm w budynku Poczty.
    Dzwoniłem na Policję a odpowiedź jaką dostaję to, że nie mogą znaleźć
    osoby która by to wyłączyła (alarm sprawdzono - załączył się sam, nie
    było śladów włamania).
    Czy składając skargę mogę się podeprzeć jakimś paragrafem ?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-04 08:25:05
    Temat: Re: Zaklocanie spokoju
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 3 Jan 2002, Dziad wrote:

    > Dzwoniłem na Policję a odpowiedź jaką dostaję to, że nie mogą znaleźć
    > osoby która by to wyłączyła (alarm sprawdzono - załączył się sam, nie
    > było śladów włamania).

    Możesz żądać odszkodowania od poczty za tę dolegliwość (immisja). Jednak
    nie ma to nic wspólnego z policją.

    > Czy składając skargę mogę się podeprzeć jakimś paragrafem ?

    art. 144 KC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting