  • 1. Data: 2002-01-03 21:27:32
    Temat: Szukamy prawnika który pomoże wycofać wniesiony wkład ze Spółdzielni
    Od: "Marek" <m...@a...waw.pl>

    Szukamy prawnika który pomoże wycofać wniesiony wkład ze Spółdzielni
    Mieszkaniowej. Właśnie minął termin, na który sami się powoływali.
    Śpółdzielnia nie jest w stanie likwidacji, ani raczej nie ma problemów (na
    razie) ponieważ robi nowe inwestycje, ale wychodzzi na to, że zaczynają
    stwarzać jakieś problemy ze zwrotem.

    Pozdrawiam

    m...@p...com

  • 2. Data: 2002-01-07 17:48:27
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Szukamy prawnika który pomoże wycofać wniesiony wkład ze Spółdzielni
    > Mieszkaniowej.

    Ważna jest data uiszczenia wpisu.

    Właśnie minął termin,  na który sami się powoływali.

    Czy chodzi o termin realizacji inwestycji?

    > Śpółdzielnia nie jest w stanie likwidacji, ani raczej nie ma problemów (na
    > razie) ponieważ robi nowe inwestycje, ale wychodzzi na to, że zaczynają
    > stwarzać jakieś problemy ze zwrotem.

    Mogę pomóc po uzyskaniu odpowiedzi na powyższe pytania. Proszę o komtakt.

  • 3. Data: 2002-01-07 19:19:09
    Od: "Marek" <m...@a...waw.pl>

    Zrezygnowalismy w trakcie inwestycji z mieszkania budowanego przez
    spółdzielnię. Głownym powodem były zmiany cen oraz zmiany planów mieszkania,
    oraz kilka innych spraw.
    Zgodnie ze statutem po wykresleniu mieli 3 miesiące na oddanie nam wkładu
    mieszkaniowego, sami zresztą nam tak odpisali. Minął termin zwrotu wkładu
    mieszkaniowego i nic, żaden zwrot nie nastapił. Dostaliśmy od prezesa pismo
    w którym było o wszystkim i o niczym, ale żadnych konkretów....

    Co możemy teraz zrobić ??? Z tego co rozmawiałem z różnymi osobami z tej
    spółdzielni jeszcze przed datą zwrotu, nikt o niczym nie wiedział, np. czy
    już oddawali wcześniej pieniądze ludziom jeśli rezygnowali i jak to
    wyglądało. Udało mi się tylko wyciągnąć od księgowej, że owszem oddają, ale
    przewaznie z opóźnieniami, ale jakoś nie bardzo mają nawet chęć nam
    odpowiedzieć kiedy.....