  • 1. Data: 2002-01-03 23:01:43
    Temat: darowizna na szkole i sposob jej udokumentowania
    Od: "today" <t...@i...pl>

    Witam,
    Chce szkole wplacic przelewem pewna kwote jako darowizne. Wobec tego szkola
    nie moze mi wystawic faktury ani KW (no bo ja chce placic przelewem).
    Uzgodnilismy, ze na koniec roku dostane od szkoly zaswiadczenie (na zyklej
    kartce podpisane przez stosowne osoby ze szkoly), ze dokonalem darownizny w
    kwocie X. Czy takie oswiadczenie szkoly , ze przekazalem jej darowizne jest
    wazne dla urzedu skarbowego? Czy moze urzad sie przyczepi i nie bede mogl
    odpisac tej darowizny od podatku?
    dzieki
    t...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-04 07:20:40
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article Fri, 4 Jan 2002 00:01:43 +0100, today <t...@i...pl>
    says...

    > Witam,
    > Chce szkole wplacic przelewem pewna kwote jako darowizne. Wobec tego szkola
    > nie moze mi wystawic faktury ani KW (no bo ja chce placic przelewem).

    umowa darowizny i poleceie przelewu.
    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl

  • 3. Data: 2002-01-05 11:16:27
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "today" <t...@i...pl> napisał:

    >Chce szkole wplacic przelewem pewna kwote jako darowizne.
    Wystarczy dowód wpłaty/przelewu

    Artur Golański