  • 171. Data: 2006-11-20 16:43:50
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    FriendOnet wrote:

    > Czyżby "fdisk /mbr" ;)

    A proszę uprzejmie. Ja swoją tablicę partycji znam na pamięć :)

    Poza tym "/mbr" to tylko wyzerowanie głównego sektora startowego, a nie
    tablicy partycji/ Swoją drogą to standardowy manewr gównianych
    mikrosyfowych "systemów" - same bez pytania podczas instalacji zapisują
    swój.

  • 172. Data: 2006-11-20 16:45:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Troszke tak ;)
    >
    > Nie prosciej zrobic multiuserowy system?

    ale po co, ja np n iechce by ktos korzystal z mojego kompa :) czasem dam
    przelew zrobi i na tym koniec.

    > Nawet na windzi etak mozna
    > poustawiac uprawnienia, ze nie mozna sie szpiegowac nawzajem...

    ja wiem ale trzeba wpuscic do pokoju :) a tam wstep mam tylklo ja :)

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 173. Data: 2006-11-20 16:51:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    piotrek wrote:

    > Swoją drogą to ciekawe w jaki sposób - przepraszam za określenie -
    > prosty policjant spisałby zawartość dysku twardego.
    >
    > Przecież o md5 i sha1 to on pewnie nawet nie słyszał.

    zwykly poliicjcant zgodnie z zarzadzdeninem komendanta glownego
    ma przyjsc z bieiglym. Po za tym ja nine mowie o zaszyfrrowanyh danych
    tetraz, ma spisac to co sie da,

    Ja bez spisania danych oraz zaplombowania kompa bym nie wypuscil z
    mieszkania.

  • 174. Data: 2006-11-20 16:52:28
    Temat: Re: Zajcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 17:22:09 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Komputer to pikus. Kompa mozna kupic za 3 tys. zlotych. Dane. Dane sa
    > czestokroc warte 10, 100, 1000 razy tyle. I nie mozna ich kupic :/

    Bajki opowiadasz. Jeśli ktoś ma dane warte 30kPLN i ich nie archiwizuje
    to jest... no wiadomo... I sam go osobiście wyśmieję po takiej akcji...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 175. Data: 2006-11-20 16:53:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Zwlaszcza ze: http://7thguard.net/news.php?id=5346

    Och, merde... Ale głupki w tym Novellu... Chyba będę musiał - z przyczyn
    ideologicznych -zmienić dystrybucję ;-/

    > koro chcesz bardzo technicznie i nie skrotowo, to przed format c,
    > pojdzie fdisk ;]

    OIDP mikrosyfowy fdisk miał pewne problemy z linuxowymi partycjami ;)

  • 176. Data: 2006-11-20 16:57:21
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Zakładając, że byłoby to jeszcze w Twoim mieszkaniu. Poza tym jak

    Żywcem komputera im nie oddam ;->

    > zamierzasz wyegzekwować swoje żądanie? Rzucisz się na podłogę,
    > rozdizerając koszulę, zasłaniając dostęp do komputera?

    Jeśli przyszedłby ktoś kompetentny, to miałby przy sobie firmowy krążek
    działającego z płytki linuxa (Debian, Red-Hat) oraz podłączany przez USB
    dysk twardy i mógłby sobie zrobić kopię zapasową treści dysku zwykł
    instrukcją kopiowania (cp).

    Każdy inny to niekompetentny idiota, który może mi zepsuć komputer.

    > Poza tym pewnie spotkałbyś się ze stwierdzeniem, że ten pan z BSE jest
    > ekspertem lub ten policjant został przeszkolony przez eksperta. I co nam
    > Pan zrobi? :-P

    "Pan" z BSE nie jest ekspertem tylko agentem mikrosyfa i jako taki nie
    ma nic do roboty w moim wolnym od mikrosyfa komputerze.

  • 177. Data: 2006-11-20 16:59:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ===Tomy=== wrote:

    > To trzymając się wątku i tematu dopisujemy
    >
    > 4. bo kradnę cudze utwory (i prawodopodnie) rozpowszechniałem je

    Może ty kradniesz i rozpowszechniasz. Ale nie mierz innych swoją miarką, OK?

    > Andrzej, ja opisuję aspekt w kwestii poruszonego problemu.
    > Autor spodziewał się wizyty i tyle. Nie prościej było te dane usunąć ?

    A co mnie obchodzi, czego sie spodziewał inicjator wątku. Ja sobie
    szyfruję bo lubię. I co mi zrobisz?

    > Sądzisz, że część funkcjonariuszy miałaby z nich frajdę ? :)

    Mogliby się wiele nauczyć ;->

    > Wykładnia prawa swoje, metodyka jak widzisz swoje.

    Jeśli działanie jest niezgodne z prawem, to jest bezprawne.

  • 178. Data: 2006-11-20 17:00:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pacio wrote:

    > Mi sie wydaje, ze tych Braci jest dwoch :)

    Ale nie są tacy wielcy ;->

  • 179. Data: 2006-11-20 17:11:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Nov 2006 17:29:36 +0100,
    scream <n...@p...pl> screamed:

    > Tia, juz do niego dotarlem. Ale nadal istnieje pewien problem z niektorymi
    > programami, no ale to juz temat na inna grupe :)

    No wiesz... zapisów w rejestrze nie przeskoczysz inaczej, niż szyfrując
    wszystko łącznie z systemem... <;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 18:11:19 user up 11166 days, 6:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Fighting for peace is like screwing for virginity.

  • 180. Data: 2006-11-20 17:21:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > masz prawo zadac spiania zawartosci, przepisy dotyczace przeszukania stosuje
    > sie odpowiednio do systemu informatycznego.

    Spisanie zawartości zaszyfrowanego dysku twardego? Jak to sobie wyobrażasz?

    j.