  • 1. Data: 2010-01-18 23:32:59
    Temat: Zajęcie komornicze
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Witajcie!

    Mam takie oto pytanie. Załóżmy sytuację, że jakiś czas temu ktoś coś
    komuś uszkodził, zniszczył. Sprawa znalazła finał w sądzie i zostało
    zasądzone zadośćuczynienie w postaci zwrotu wartości zniszczonego
    przedmiotu. Czy to, że w momencie popełnienia czynu sprawca pozostawał w
    związku małżeńskim, a nieco później rozwiódł się, będzie stanowić dla
    komornika przeszkodę w zajęciu majątku, który był wspólny w czasie
    trwania małżeństwa i w chwili dokonania rzeczonego zniszczenia?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-01-18 23:59:17
    Temat: Re: Zajęcie komornicze
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Marcus <m...@a...pl>

> [...]
    > będzie stanowić dla komornika przeszkodę w zajęciu majątku, który
    > był wspólny w czasie trwania małżeństwa i w chwili dokonania

    Tak.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2010-01-19 10:10:43
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    Goomich pisze:

    > Tak.

    Dlaczego?

    --
    Łukasz Bąk

  • 4. Data: 2010-01-19 10:35:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2010-01-19 00:59, Goomich pisze:

    > Tak.

    No chyba nie. Nawet będzie łatwiej, bo już nie ma majątku wspólnego. Nie
    będzie konieczny tytuł wykonawczy przeciwko żonie.
    Oczywiście tylko odpowiedni udział.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-01-20 10:35:41
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > No chyba nie. Nawet będzie łatwiej, bo już nie ma majątku wspólnego.
    > Nie będzie konieczny tytuł wykonawczy przeciwko żonie.
    > Oczywiście tylko odpowiedni udział.

    Racja.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc